שיווק ופרסום

חינם: הפסטיבל הישראלי שיעיף אתכם אל תוך הלילה

אירועי הבירה בעין גב יתקיימו השנה בפעם הרביעית ויכללו מופע מרכזי, חגיגה מוזיקלית ופודטראקים באווירה תוססת על שפת הכנרת. DJ דלית רצ'שטר מגלגלצ תוביל מסיבת ריקודים משחררת 
מערכת ice |  1
פסטיבל הבירה עין גב (צילום אורן מגידיש)
תיירות עין גב ומועצה אזורית עמק הירדן מארחים את DJ דלית רצ'שטר למופע מרכזי בפסטיבל הבירה ה-4 בנמל עין גב על הכינרת, ואירועים מוזיקליים נוספים, מבחר מבשלות בירה בוטיק ישראליות יציגו מגוון סוגי בירה וכן שלל פודטראקים, באווירה תוססת על שפת הכנרת.
בשיא הפסטיבל, בשעה 21:00 יתקיים המופע המרכזי של DJ רצ'שטר - השדרנית המובילה ונסיכת הפופ של גלגלצ, שמופיעה במועדונים ובפסטיבלים הנחשבים בארץ ובעולם, וסוחפת את הקהל למסיבת ריקודים משחררת. רצ'שטר תעלה ותנגן את מיטב הלהיטים ותרקיד את הקהל במופע מלהיב אל תוך הלילה.
בנוסף, יתקיימו בפסטיבל מופעים של ההרכב kadmon live שמשלב מוזיקה אלקטרונית עדכנית עם מקצבים שבטיים מתרבויות רחוקות שיוצרים מפגש ייחודי ומופע של D.J סניורה. הפסטיבל יתקיים ביום חמישי ה- 26.10, החל משעה 17:00. המבקרים מוזמנים להגיע ללגום וליהנות ממבחר עשיר של בירות מכל הסוגים והטעמים ממבשלות ישראליות וקוקטיילים ייחודיים צבעוניים.

מבחר עשיר של בירות מכל הסוגים. פסטיבל הבירה בעין גב (צילום: תקשורות יעל שביט)
בנוסף, יופעל מתחם פודטראק גדול עם מאכלים המשתלבים היטב עם בירה- סרדינים טריים עם מתכון מנצח של הדייג קפטן מנחם לב, נקניקיות מהמעשנה, אוכל מקסיקני חריף, חצ'פורי, המבורגר, כריכי בשר, צ'יפס אמסטרדם ועוד, וכן מ'מפגש הדייגים' (כשר) בנמל עין גב, עם מגוון מנות דגים טריים. הכניסה לפסטיבל ולמופע ללא עלות, חניה חופשית במקום.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחלה פסטיבל! (ל"ת)
    יולי 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור