שיווק ופרסום

איקאה במהלך שובר שוק: אלו המוצרים החדשים שמגיעים לסניפים

איקאה מביאה את החלל לחדר הילדים: קולקציית AFTONSPARV החדשה מגיעה לחנויות איקאה במהדורה מוגבלת. הקולקציה מיועדת לבני 3 עד 7 ופותחה בהשראת הידע והסקרנות שלהם לגבי החלל
מערכת ice |  3
איקאה (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
מחפשים דרך מעניינת לשדרג את חדר הילדים? איקאה משיקה קולקציה חדשה לילדים בהשראת החלל. הקולקציה, שכוללת מוצרים המעודדים יצירתיות, דמיון ומשחק תפקידים, הושקה בחנויות במהדורה מוגבלת.
הרעיונות מאחורי קולקציית AFTONSPARV החדשה פותחו יחד עם קבוצה של חובבי חלל צעירים בגילים 3 עד 7, שהוזמנו לסדרת סדנאות. על בסיס האמונה "שילדים יודעים הכי טוב מה הם צריכים ואוהבים".
המחשבות המעניינות והרעיונות שלהם שימשו כנקודת הפתיחה ליצירת קולקציית AFTONSPARV. מגוון המוצרים הקשורים לחלל, עם של הזדמנויות ליצירתיות ולמשחק, ממש כמו העולם המרתק והקסום של החלל החיצון.

 הקולקציה החדשה של איקאה (איקאה)
בין המוצרים, כוללת הקולקציה בובות צעצוע רכות של אסטרונאוטים וחייזרים, בובות אצבע וכרית – כולם עשויים מ-100% פוליאסטר ממוחזר, וגם אוהל משחק מקרטון בצורת חללית, וילון זוהר בחושך, מנורות ומצעים. קולקציית AFTONSPARV זמינה בחנויות איקאה.
הקולקציה החדשה של איקאה (איקאה)
הקולקציה החדשה של איקאה (איקאה)
הקולקציה החדשה של איקאה (איקאה)
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יחסית לכל המקומות האחרים בהם הייתי בישראל המוצרים של אי (ל"ת)
    אכפת לי מאד 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 2.
    ממומן (ל"ת)
    יאץ 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    צריך להגיש תביעה נגד איקאה ישראל על אפליה:
    יוהנה 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בארה"ב וקנדה מוצעת הטבה ללקוחות שנקראת Ikea Family, זה מועדון חבר המקנה ללקוח מוצרים רק להם או מוצרים רגילים במחירים זולים במיוחד. כך רכשתי כשגרתי שם משחקיי הרכבה ממתכת אעכותיים מאד שכיום נכדיי קבלו אותם. או מוצריי בטיחות ועוד ועוד. לא יתכן שאיקאה תמנע מהלקוחות הישראליים הטבה כזו.
    סגור