בריאות

איקאה בבשורה מדאיגה לישראלים: זה המוצר שמסכן אתכם

איקאה מעדכנת את הקריאה ללקוחות שברשותם מראת LETTAN להחליף את אביזרי הקיבוע לקיר
מערכת ice | 
איקאה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
איקאה העולמית פרסמה הבוקר (רביעי) קריאה מעודכנת ללקוחות שברשותם מראה מסדרת LETTAN להסירה ולהזמין עבורה אביזרי קיבוע חלופיים ללא עלות. ההודעה נוגעת גם לקונים בישראל שרכשו את המוצר.
איקאה מפתחת את מוצריה באמצעות תוכנית קפדנית של בדיקות ובקרות, כדי לוודא שמוצריה עומדים בכל התקנים הרלוונטיים. יחד עם זאת, הובא לידיעתנו שחלק מאביזרי הקיבוע שמחברים את מראות LETTAN לקיר נשברים. דבר זה הוביל לנפילה בלתי צפויה של חלק מהמראות.

בחודש ינואר 2023, איקאה הודיעה על קריאה דומה לצורך פעולת תיקון של מראות LETTAN מסוימות: "לאחר ביקורות נוספות שנערכו בקרב הספקים שלנו, גילינו כי נעשה שימוש באביזרי קיבוע פגומים שייצורם נמשך זמן רב יותר מכפי שהיה ידוע לאיקאה בעבר. כיוון שבטיחות הלקוחות היא בעדיפות עליונה מבחינתנו, איקאה החליטה להרחיב את הקריאה למטרות תיקון כאמצעי זהירות".
מראות LETTAN שמושפעות מהקריאה כוללות כעת: מראות LETTAN עם חותמת תאריך לפני וכולל 2105 (21 מסמן את השנה ו- 5 מסמן את שבוע הייצור). מראות LETTAN עם מספר ספק 21944, חותמת תאריך לפני וכולל 2325 (23 מסמן את השנה ו- 25 מסמן את שבוע הייצור). 
לקוחות שרכשו את המראה בתאריכי הייצור הרלוונטיים מתבקשים להיכנס ללינק הבא: https://www.ikea.com/il/he/customer-service/returns-claims/spareparts/ להקליד את כתובת המשלוח לקבלת החלקים או להיכנס לאתר החברה לעמוד “מידע נוסף על מוצרים – החזרת מוצרים", להקליד את מק"ט אביזרי החילוף שמספרו 139298/1 ואת כתובת המשלוח. אביזרי הקיבוע יישלחו ללא עלות לבית הלקוח ולא נדרשת הוכחת קנייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה