כסף וצרכנות

איקאה גורמת לטירוף: יום אחרון למבצע הענק ב-70% הנחה

אחרי שאיקאה הודיעה כי סייל הקיץ המסורתי חוזר עם אלפי מוצרים, מאות אלפי ישראלים הגיעו לחנויות והמבצע מסתיים היום, ה-30.7
מערכת ice |  2
איקאה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
איקאה מסיימת את סייל הקיץ המסורתי שלה עם אלפי מוצרים במגוון רחב של הנחות. הסייל שהתקיים בכל חנויות איקאה באשתאול, באר שבע, קרית אתא, ראשל"צ ונתניה, מסתיים רשמית היום (ראשון), ה-30.7.
המבצע הוארך בחמישה ימים נוספים המהמועד המקורי שאמור היה להיות ה-25.7 לצד ההנחות על הריהוט וכלי הבית ולהשלמת חווית הביקור בחנויות איקאה, ניתן ליהנות ממחירי סייל גם בחנות השבדית, שם יוכלו הלקוחות ליהנות ממגוון מחירים מיוחדים על מוצרים אהובים, ביניהם: עוגיות בלרינה קרמל מלוח 205 ג' - 6 שקלים (מחיר רגיל ליח' 8 שקלים). עוגיות ג'ינג'ר בצנצנת 500 ג' - יעלו 19 שקלים (מחיר רגיל 25 שקלים), שוקולד חלב DAIM 250 ג' - 14 שקלים (מחיר רגיל 16 שקלים).
שוקי קובלנץ, מנכ"ל איקאה ישראל: "אנחנו שמחים לפתוח את הקיץ עם IKEA SALE המסורתי, שכולל אלפי מוצרים בהנחות של 70%-10%. כל החנויות תוגברו על מנת להעניק חוויית שירות מהנה וטובה. לצד מוצרי הריהוט והאביזרים, אנו נציע ללקוחות מגוון מנות מהמסעדות ומחנות המזון השבדית במחירי סייל משתלמים במיוחד שישלימו את חוויית הביקור".
אבי בר, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל מגוון ומכירות : "בסייל הקיץ הקרוב  יבלטו מחלקות ריהוט קיץ, ספות, ריהוט משרדי, טקסטיל נוי, אחסון לחדר השינה, צמחים ודקורציה . סייל הקיץ נקבע למועד זה לטובת היערכות לכניסת אלפי מוצרים חדשים בשבועות הקרובים, בתוכם מבחר קולקציות ייחודיות קצרות זמן בשיתופי פעולה עם מעצבים ואמנים בינלאומיים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כשרות
    רונה 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש בכלל כשרות על המוצרים שם ?
    סגור
  • 1.
    בעלות של חרדי לא קונה שם יותר (ל"ת)
    זבל שירות ומוצרים 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור