שיווק ופרסום

תרוויח יותר מנינט? שירי מימון זוכה בקמפיין חדש

השבוע התקיים יום צילום לקמפיין החדש של מותג הדרמו קוסמטיקה הוותיק "סבוקלם", עם רופאי העור של החברה וביחד עם הפרזנטורית שירי מימון.  ליום הצילום הגיעו איציק לוי מנכ"ל חטיבת הקוסמטיקה של שסטוביץ ויואב הירש סמנכ"ל דרמו קוסמטיקה שסטוביץ
מערכת ice | 
קמפיין לשירי מימון (צילום עופר חג'יוב)
מותג הדרמו קוסמטיקה הוותיק "סבוקלם" יוצא במהלך המשלב בין שני עולמות: עולם הקוסמטיקה ועולם הדרמו - רפואי. במסגרת המהלך, סבוקלם משיקים את נבחרת רופאי העור המלווים את המותג: ד"ר יוסי טייב מומחה לרפואת עור, ד"ר איילת אולך מומחית לרפואת עור ועור בילדים וד"ר ריאד חורי מומחה לרפואת עור בעל קליניקה לרפואה אסתטית.
השבוע התקיים יום צילום לקמפיין החדש עם רופאי העור יחד עם הפרזנטורית שירי מימון. הקמפיין צפוי לעלות בימים הקרובים בפריסה רחבה בסושיאל ובמדיה. ליום הצילום הגיעו איציק לוי מנכ"ל חטיבת הקוסמטיקה של שסטוביץ ויואב הירש סמנכ"ל דרמו קוסמטיקה שסטוביץ.
קיץ עמוס בהופעות עבר על מימון. לאחרונה, הזמרת לקחה חלק במיזם מופע האחדות "אנחנו תחת השמיים", אותו השיק בשבועות האחרונים משרד התרבות והספורט ולפני כשבועיים הוא הגיע לעיר בית שמש. חוץ ממימון, לא פחות אלפי צופים התאחדו כדי לראות את הופעותיהם של אייל גולן, רמי קליינשטיין, יובל דיין, רביב כנר, יחד עם חיזוק של זהבה בן. את הבמה בבית שמש הנחה צביקה הדר שמנחה ברוטציות עם לירון ויצמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה