שיווק ופרסום

"קייטנת חברים מהאגדות": ההתנדבות המרגשת שהתקיימה בחופש הגדול

37 ילדים עם צרכים מיוחדים השתתפו בקייטנה מיוחדת במרכז הקהילתי מזרח נתניה, מבית החברה למתנ"סים. הילדים נהנו מימי פעילויות גדושה ומגוונת בתוך מרכז קהילתי נאות גנים ומחוצה לו

מערכת ice | 
קייטנה מיוחדת (צילום אפרת ברוך)
37 ילדים עם צרכים מיוחדים השתתפו השבוע בקייטנה מיוחדת במרכז קהילתי נאות גנים בשותפות עמותת "עת לעשות" ומחלקת הרווחה בעיריית נתניה. הקייטנה התקיימה מיד עם סיום המסגרות החינוכיות בחינוך המיוחד ונתנה מענה לימים נוספים בחופשה. 
במהלך הקייטנה התקיימו חוגים מגוונים - קרב מגע, תכשיטנות, אילוף כלבים, ספורט, יצירה, תיאטרון בובות כאשר שיאה של הפעילות היו ימי כיף בלונה פארק ויום טיול בספארי.  
את הפעילות העבירו בהתנדבות מלאה מדריכי חוגים שעובדים ברשת המרכזים הקהילתיים  מזרח נתניה: ארז שרעבי, אליאב שושנה, נעם שמש, תאיר דומר, ליאור רקח, אירה גבר וגלית אמבר.  
בהנהלת המרכז הקהילתי ציינו כי היה מרגש מאוד לראות את הילדים עם אור וברק בעיניים, משתלבים ונהנים  מכל הפעילויות. "בזמן שחברים שלי יצאו לאילת העדפתי להגיע לכאן ולעשות משהו משמעותי לסיום החופש" ציין אחד החונכים."
*אפרת ברוך מנהלת תחום אוכלוסיות מיוחדות במרכז קהילתי מזרח נתניה: "זו זכות גדולה לעבוד בשותפות עם עמותת 'עת-לעשות' שיחד איתנו הפיקו את הקייטנה המדהימה הזו. זכות גדולה לגרום הנאה ושמחה לילדים הכי מיוחדים שיש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה