שיווק ופרסום
טוויסטד עם תקציב חדש: רשת הספורט הארצית משיקה קמפיין חדש
משרד הפרסום טוויסטד מתחדש עם תקציב הפרסום של רשת מגה ספורט. "גאווה גדולה עבורנו", אומר הבעלים אלון מיכאלי מוליאן. "עולם הספורט והאופנה פותח אותנו למחוזות חדשים ומסקרנים"

המומנטום של משרד הפרסום טוויסטד נמשך: המשרד, בבעלות אלון מיכאלי מוליאן, קרן פרידמן ואייל גן-מור, מגייס לקוח נוסף, הפעם מתחום האופנה והספורט - רשת מגה ספורט, מקבוצת MGS.
לאחר גל גיוסי הלקוחות האחרון, שכלל את יורודרייב, בוטיק סנטרל, המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט ופרוייקט GD TOWERS של חברת הנדל"ן גיא ודורון לוי, מנחית המשרד תקציב נוסף, שממשיך את מגמת הצמיחה של טוויסטד מבחינת היקף התקציבים המנוהלים בו.
רשת מגה ספורט משווקת כ-70 מותגי ספורט ואופנה, עם כ-80 סניפים בכל רחבי הארץ.
הקמפיין הגדול הראשון שעולה בימים אלה הוא להשקת נעל חדשה וייחודית של אדידס – SWITCH FWD. ההשקה, תחת הקונספט TIME TO SWITCH תעלה בדיגיטל, בחנויות הרשת ובאמצעות יוצרי תוכן ומשפיענים. במסגרת מהלך ההשקה קיבלו משפיענים קופסה ממותגת נעולה במנעול, וכדי לעשות אנבוקסינג, היו צריכים לפצח את הקוד של המנעול בשיתוף עם העוקבים שלהם (רמז: תאריך ההשקה של הנעל החדשה). בנוסף יכלול הקמפיין סרטונים רבים לאינסטגרם וטיקטוק ועוד הפתעות.
אלון מיכאלי מוליאן: "אני מאוד שמח על הבחירה ומודה לחגית ולצוות השיווק של מגה ספורט על התהליך הממוקד והמקצועי שהוביל אליה. מגה ספורט רשת ישראלית כחול לבן, מקצועית, ותיקה ומובילה בקטגוריה שלה ולפני הכול זו גאווה גדולה עבורנו. עולם הספורט והאופנה פותח אותנו למחוזות חדשים ומסקרנים. לעומת קטגוריות כמו לימודים, רכב או בריאות, שהיו חלק מה-DNA שלנו. אני בטוח שעם יכולות הקריאייטיב והסושיאל שלנו, העבודה הצמודה עם קריאייטורים ומכונת ההפקה המשומנת שיש לנו בתוך הבית, נוכל לעמוד באתגר ולהמשיך ולקחת את מגה ספורט קדימה כמובילת שוק בישראל."
עוד ב-
חגית אציל, מנהלת מחלקת השיווק של מגה ספורט: "אני מכירה את טוויסטד כבר המון שנים ואני שמחה שסוף סוף דרכינו הצטלבו ואנחנו יוצאים יחד לדרך משותפת. יש המון אתגרים שיווקיים לפנינו ואני מאמינה שטוויסטד הוא המשרד הנכון בזמן הנכון מבחינתנו."
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה