רכילות עסקית

מרגש: מגה ספורט במבצע התרמה למען ילדים עם מוגבלויות

במהלך החודשיים הקרובים יתקיים בסניפי רשת מגה ספורט מבצע התרמה מיוחד, בוט ימכרו חבילות פלסטרים ממותגים ומארז אגרות ברכה כתרומה לארגון "שלוה"
מערכת ice | 
מגה ספורט במבצע התרמה (צילום יחצ מגה ספורט)
רשת "מגה ספורט" מקבוצת MGS, מחבקת את ארגון "שלוה" הפועל 30 שנים במטרה לטפל בילדים עם מוגבלויות ולסייע לבני משפחותיהם בהתמודדות עם המורכבויות הכרוכות בגידולם, תוך כדי שילובם בחברה.
אנשים עם מוגבלויות, ככלל האנשים, לוקחים חלק במסגרות רבות של ספורט - גם בצורה חובבנית ועד השתתפויות בתחרויות עולמיות. לספורט יש יתרונות רבים ומוכחים, שיפור מצב הרוח, יכולות הלמידה והקואורדינציה, חיזוק הביטחון העצמי, סיוע למערכת החיסונית ולעיתים גם יוצרת מפגשים חברתיים בין אנשים. ילדי שלוה בתמיכת "מגה ספורט" משלבים באורח החיים שלהם על בסיס יומיומי מגוון פעילויות ספורטיביות, לרבות קבוצות שחיה משותפות, חוגי ג'ודו, כדורסל, כדורגל ועוד. הפעילויות נערכות לפחות פעמיים בשבוע עבור הילדים, במגרשים מותאמים ומונגשים עם מאמנים.
במהלך החודשיים הקרובים יתקיים בסניפי רשת מגה ספורט, הפרוסה בכל רחבי הארץ מדן ועד אילת בקניונים ובמרכזי קניות מובילים, וכך גם באתר של החברה, מבצע התרמה מיוחד, בו ימכרו חבילות פלסטרים ממותגים ומארז אגרות ברכה כתרומה לארגון "שלוה". חבילות הפלסטרים ומארז אגרות ברכה, הממותגות בהתאם לפעילות, יוצעו למכירה בעלות של 10 שקלים. כלל ההכנסות ילכו ב-100% כתרומה לארגון שלוה.
הכסף שיתרם ישמש למען קידום מרכז הספורט הפועל במרכז הלאומי של שלוה בירושלים, הכולל אולמות ספורט, חדר כושר ובריכות טיפוליות ויאפשר טיפולים לילדים ואנשים עם מוגבלות. שיתוף הפעולה נעשה ומנוהל על-ידי חברת אג'נדות.
מדובר בשנה שנייה ברציפות שמגה ספורט נותנת חסות לעמותה ותומכת במרכז הספורט הטיפולי של שלוה. שיתוף הפעולה יבוא לידי ביטוי בחשיפה נרחבת בכל אמצעי התקשורת ובשיאו משדר התרמה מרכזי שישודר בטלוויזיה ב-24.5 בערוץ 13. בקמפיין יככבו אושר ורעיה לזימי, תאומים בני שש מירושלים. לאושר יש תסמונת דאון ומתמודד עם בעיות רפואיות נוספות ולרעיה אין מוגבלות. יחד הם גדלים, מתפתחים ומשחקים בליווי צמוד של ארגון "שלוה" הכולל גן שילוב, בריכה הידרותרפית, חוגים ועוד.
חגית אציל-כהן, מנהלת השיווק של רשת מגה ספורט מקבוצת MGS: "שיתוף הפעולה והתמיכה זוהי הזדמנות לזכור שלכל אדם יש יכולת למצוא את הספורט שמתאים לו ושחשוב לשלב כל אחד במסגרות הספורט המתאימות. אנחנו גאים להנגיש את הספורט לכולם, מהמקצוענים, עד לחובבי הספורט וכך גם לאנשים וילדים עם מוגבלויות. כרשת המובילה והגדולה בישראל אנחנו מתרגשים לקחת חלק בפעילות החשובה של ארגון שלוה שנה שניה ברציפות וללוות את הילדים המיוחדים המוצאים בפעילות ספורטיבית כלי טיפולי והתפתחותי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה