שיווק ופרסום

מיזם מרגש: ברגר קינג למען ילדים בסיכון

ברגר קינג ביומה מרגשת: מזמינה משפחות ליהנות מארוחה חווייתית ובמקביל לתמוך בילדים שגדלים ללא עורף משפחתי
מערכת ice | 
ברגר קינג (צילום shutterstock)
לאחרונה יצא לדרך מיזם ייחודי, מתוך שיתוף פעולה בין רשת ברגר קינג ועמותת ילדים בסיכוי, במטרה לקדם פעילות חינוכית-חברתית בעלת ערך, ולפעול למען ילדים שגדלים בפנימיות ושלחלקם אין כלל עורף משפחתי. זאת מתוך האמונה שכל ילד וילדה ראויים לגדול עם ערך ומשמעות, ויש מי שרואה בהם מלך ומלכה.
בישראל 2023 חיים כ-7,000 ילדים ובני נוער, אשר הוצאו ממשפחותיהם בשל התמכרויות, מחלות קשות, תקופות מאסר, נטישה או יתמות. אותם ילדים, שחלקם חוו שנים ארוכות וקשות של הזנחה, התעללות וכאב, חיים בפנימיות רווחה בכל הארץ.
כדי לשפר את חווית ילדותם ולהעצים את ביטחונם ואמונם בעולם, פועלת עמותת ילדים בסיכוי להתפתחותם הנפשית והחברתית, הגנה על זכויותיהם ודאגה לקידומם אל מחוץ למעגלי המצוקה והאלימות. לעמותה תו מידות לאפקטיביות וחותם אמינות פרימיום מטעם דן אנד ברדסטריט.
שיתוף הפעולה בין ברגר קינג וילדים בסיכוי יוצר חיבור בין עולם הילדים של הרשת לעמותה, ומעניק ערך חברתי וחינוכי בלתי פורמלי לילדים ולהוריהם. כך, כל הורה יוכל להרוויח זמן איכות עם התא המשפחתי שלו, ובמקביל לעשות טוב גם עבור ילדים נעדרי עורף משפחתי, וכך כולם נהנים ומרוויחים.
שיתוף פעולה זה מגיע לאחר פיילוט ברבעון השני של 2023, במסגרתו כ-65,000 לקוחות מסעדות הרשת תרמו לפחות 1 ₪ לעמותת ילדים בסיכוי, במעמד ההזמנה. הפיילוט, שהוכתר כהצלחה, גרם לציבור הסועדים הישראלי לפתוח את הלב ואת הכיס במעמד ההזמנה בקיוסקים הדיגיטליים, באפליקציה ובאתר הרשת.
במסגרת זו, הוקם עמוד משותף באתר ברגר קינג, ובו תכנים ייחודיים מבית היוצר של המרכזייה החינוכית, אחת מתוכניות הדגל של העמותה, שהיא התוכנית המובילה בארץ ביצירת תוכן חינוכי בלתי פורמלי הפועלת בשיתוף משרד הרווחה והביטחון החברתי. עמוד התוכן מציע חוויה משפחתית לזמן הארוחה ובכלל, ובו משחקים, חידות והפעלות שונות, כולן בעלות ערך מוסף ותוכן איכותי ומהנה, שנכתבו על ידי אנשי ונשות חינוך עתירי ניסיון.
על מנת לגייס תרומות לפעילות העמותה, מוצע ללקוחות לקחת חלק בפעילות החברתית במעמד התשלום בסניפים או באתר ברגר קינג, ולתרום 1 ₪ לטובת עמותת ילדים בסיכוי.
כל ההכנסות מועברות להפעלת תכניות חינוכיות וטיפוליות למען ילדי הפנימיות מכל המגזרים, ובוגרים נעדרי עורף משפחתי שיוצאים לדרך עצמאית.
עדי ניר, סמנכ"לית שיווק ופיתוח משאבים בעמותת ילדים בסיכוי, מסרה: "אנו נרגשים משיתוף הפעולה והחיבור החדש עם רשת ברגר קינג, האהובה והפופולארית בקרב הקהל הישראלי, ומעריכים מאד את החום והאהבה שמרעיפים לקוחות הרשת על ילדי ובוגרי הפנימיות, ועל כך מעידות התוצאות המידיות בשטח הציבור הישראלי מחבק ותורם מכל הלב למען ילדים שנסיבות חייהם מורכבות ואין להם משפחה תומכת. כל שקל חשוב ועוזר לנו להמשיך ולקיים את מגוון התוכניות שאנו מפעילים עבור אלפי ילדים בישראל. אנו גאים להיות שותפים לדרך של חברה מסחרית הבוחרת להעניק ללקוחותיה חוויות חינוכיות בלתי פורמליות שנותנות ערך מוסף ומשמעותי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה