שיווק ופרסום

צפוף לכם בחדר הכביסה? יש פתרון: מכונה ומייבש ביחד

LG WashTower משלב מכונת כביסה בקיבולת של 12 ק"ג ומייבש בקיבולת 10 ק"ג במכשיר אחד ייחודי, שחוסך מקום ומאפשר למייבש ולמכונת הכביסה לפעול בסנכרון מלא וגם בנפרד, בשילוב יכולות בינה מלאכותית
מערכת ice |  1
LG WashTower (צילום LG)
LG ישראל וחברת ברימאג משיקות בישראל את LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה": מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש נפרדים הממוקמים אחד על השני, ואשר מופעלים מלוח בקרה משולב ששולט גם על המכונה וגם על המייבש ביחד ובנפרד ממקום אחד, ומשולב עם יכולות בינה מלאכותית מתקדמת.
LG WashTower נותן פתרון יעיל וחסכוני בחדר הכביסה, חוסך מקום ומשפר את איכות הכביסה והייבוש.  מגדל הכביסה מציע קיבולת של 12 ק"ג במכונת הכביסה ו-10 ק"ג עבור המייבש המופעל בטכנולוגיית Dual Inverter HeatPump החוסכת בחשמל. הרוחב והעומק של ה-WashTower קטנים יותר לעומת שני מכשירים סטנדרטים נפרדים. בנוסף, השילוב של שני הפאנלים מוריד למעשה את גובה המוצר הסופי, מקל על השימוש היומיומי וחוסך מקום בבית ובחדר השירות.

ה-WashTower של LG מגיע עם מספר תכונות מתקדמות המשפרות את איכות הכביסה והייבוש. מייבש הכביסה של ה-WashTower מכיל מערכת משאבת חום חדשה מסוג DUAL Inverter, מבוססת על שני צילינדרים מסתובבים במקום אחד בלבד. הגליל הכפול מאפשר לשפר עוד יותר את היעילות של מערכת משאבת החום ולחסוך באנרגיה.
טכנולוגיות הכביסה של LG עושות שימוש בהנעה ישירה משולבת בינה מלאכותית: טכנולוגיה שמזהה את דפוס הכביסה המתאים ביותר לכל עומס וסוג בד ומצמצמת את הבלאי לבגד בתהליך הכביסה. לוח הבקרה המשותף וטכנולוגיית (צימוד חכם) המבוססת בינה מלאכותית, מאפשרים למכונת הכביסה והמייבש "לתקשר" אחת עם השנייה ולסנכרן את פעולת מכונת הכביסה למייבש ולחסוך זמן וטרחה למשתמשים.
הטכנולוגיה מאפשרת הגדרה אוטומטית של מחזור הייבוש הטוב ביותר בהתבסס על הגדרות העומס של מכונת הכביסה, כלומר אם נבחרה תוכנית ייעודית למכונת הכביסה, לוח הבקרה יודיע למייבש על כך והוא יכין את עצמו לתוכנית הזו כשיתחיל להתחמם עוד לפני שהכביסה מסתיימת.  LG WashTower מאפשר לקצר גם את זמני הכביסה בזכות מערכת TurboWash 360 ואת זמני הייבוש באמצעות תכונת החימום המוקדם Prepare to Dry. 
מרכז הבקרה ממוקם בחזית המכשיר, בין מכונת הכביסה והמייבש ומאפשר לנהל בקלות את כל ההגדרות והפונקציות ממקום נגיש אחד. כמו שאר מוצרי LG גם את ה-WashTower ניתן להפעיל באמצעות אפליקציית ThinQ של LG המאפשרת לשלוט מרחוק ולתכנן את סיום תהליך הכביסה לשעה בה מגיעים הביתה והיא מוכנה לשלב הייבוש. באפליקציה תוכלו להוריד גם עשרות תוכניות ניקוי לסוגי כביסה שונים.
מידות מגדל הכביסה: גובה 1.655 מטר. רוחב 60 ס"מ. עומק 66 ס"מ. המחיר המומלץ לצרכן: 11,900 שקל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש לי
    יעק 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לי מכונת כביסה משולב מייבש אני מאוד מאוכזב מהמכונה ומהפעולות שיש לה. המכונת כביסה יחסית בסדר טעון שיפור. אבל המייבש שיש בה על הפנים. נתחיל עם זה שלהבנתי אין למכונה חיישן שמפסיק את ייבוש הכביסה כאשר הבגד יבש. צריך לקבוע זמן יבוש שעה שעתיים וזה ממשיך לעבוד ולעבוד. קנינו מכונה כזאת בגלל מקום. 10.5 קילו מכונת כביסה + 7 קילו מייבש כביסה.. מאוכזב מהמייבש. אולי בדגם החדש יותר טוב?
    סגור