שיווק ופרסום

עדן בן זקן מפנקת: ההטבות החדשות של Visa לטסים לחו"ל

בקמפיין הקרוב, שמצטלם בלונדון, יחברו בן זקן גם המשפיענית והמנחה שלמור שטרוזמן ויוצר התוכן אלכס שולץ. השלישייה תפתיע ישראלים במוקדי תיירות בלונדון ומי שידעו לענות נכון על שאלון טריוויה קצר יוכלו לזכות בפרסים קסומים
מערכת ice | 
עדן בן זקן ויזה (צילום ניר פקין)
הזמרת  עדן בן זקן נבחרה להיות הפרזנטורית של Visa שמשיקה בקרוב את קמפיין הקיץ שלה המוקדש לחגיגות 100 שנים לדיסני, ומיועד לישראליים הטסים לחו"ל.
בקמפיין הקרוב, שמצטלם בלונדון, יחברו בן זקן גם המשפיענית והמנחה שלמור שטרוזמן ויוצר התוכן אלכס שולץ. השלישייה תפתיע ישראלים במוקדי תיירות בלונדון ומי שידעו לענות נכון על שאלון טריוויה קצר יוכלו לזכות בפרסים קסומים (לרבות כרטיסים להצגות, פריטים במהדורה מוגבלת ושאר מוצרים מיוחדים).
הקמפיין המדובר הינו שיתוף פעולה בין וולט דיסני אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA) ומובילת התשלומים הדיגיטליים Visa, אשר חוברות יחדיו לקמפיין שיכלול מגוון פעילויות המציינות את חגיגות 100 שנים לדיסני. זו הפעם הראשונה שויזה עושה פעילות שיווקית עם פרזנטור בישראל, מי שמנהלת את השיווק של החברה בארץ היא נגה גור אריה.
מוקדם יותר החודש, התבשרנו כי בן זקן תתארח בהופעתה של כריסטינה אגילרה בישראל. השתיים יבצעו יחד על הבמה את הבלדה האהובה של כריסטינה Hurt, אותו ביצעה בן זקן באודישן המיתולוגי שלה באקס פקטור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה