שיווק ופרסום

המשביר לצרכן בקמפיין חדש לחודש הגאווה בחצי מיליון שקל

לכבוד חודש הגאווה המשביר לצרכן משיק קמפיין גאווה ייחודי שמציג זוגות להט"בים אמיתיים, במטרה להראות שלכל זוג מותר להפגין את אהבתו
מערכת ice | 
קמפיין משביר לחודש הגאווה (צילום מאיר כהן)
לכבוד חודש הגאווה שהחל בשבוע שעבר, חברות רבות יוצאות בקמפיין גאווה ייחודי, והמשביר לצרכן מצטרף זו השנה השנייה ברציפות. המשביר מודיע היום על השקת קמפיין באמצעות משרד הסושיאל "מיי סושיאל", ובהובלת זוגות אמיתיים מהקהילה הגאה. הקמפיין צולם בלוקיישנים ציבוריים בסיטואציות יום-יומיות.
מטרת הקמפיין לעורר מודעיות לאהבה של זוגות להט"בים גם בפרסומות ובמהלכים שיווקיים, בדיוק כפי שמוצגים זוגות סטרייטים. כמו כן, המטרה היא להראות שזוגות חד מיניים יכולים להפגין אהבה כמו כל זוג אחר. הקמפיין יעלה בחודש יוני בערוצי טלוויזיה, ברשתות ובדיגיטל עם הסלוגן LOVE IS EVERYWHERE. בקמפיין הושקעו כחצי מיליון שקלים.
סער שביט, מנהל השיווק של המשביר, מסביר: "זו השנה השנייה בה רשת המשביר בקמפיין לכבוד חודש הגאווה. הקמפיין החדש מבטא את התמיכה של הרשת בגיוון חברתי, ללא הבדלים של מגדר, מין, גזע, דת ונטייה מינית. לצד הפן העסקי, אנו פועלים בכל התחומים החברתיים כדי לעורר מודעות לשוויון, סבלנות וסובלנות, קבלה והכלה ביננו, וממקדים את תשומת הלב במגזרים רחבים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה