שיווק ופרסום

לירון וייצמן קוטפת קמפיין ביוטי בינלאומי

מותג הביוטי היוקרתי הבינלאומי Armani Beauty בחר במגישת הטלוויזיה והרדיו לייצג אותו בשיתוף פעולה ארוך טווח
מערכת ice | 
לירון וייצמן (צילום שי פרנקו)
מותג הביוטי היוקרתי הבינלאומי Armani Beauty בחר במגישת הטלוויזיה והרדיו לירון ויצמן לייצג אותו בשיתוף פעולה ארוך טווח. 
במסגרת זו, תיקח לירון חלק משמעותי בפעילות המותג בישראל, בקמפיינים דיגיטליים, בפעילות ברשתות החברתיות, בפעילות בנכסים הדיגיטליים שלה ועוד. כמו כן, תיקח לירון ויצמן חלק בהשקות סדרות ומוצרים חדשים לצד יצירת תוכן בהלימה לערכי המותג המייצג אלגנטיות ותחכום עכשווי ומודרני. שיתוף הפעולה יתמקד בסדרת המוצרים LUMINOUS SILK המיועדת ליצירת מראה עור קורן וזוהר, שהנו הבסיס ההכרחי בקרב המאפרים הטובים בעולם.

לירון ויצמן על הבחירה: "אני מתרגשת וגאה להתחבר למותג מקצועי, יוקרתי ואייקוני מבית מעצב העל ג'ורג'יו ארמני, הגורם לנשים להיראות בשיא יופיין, וחשוב אף יותר, מאפשר להן להיות הן עצמן. זה חיבור טבעי עבורי לשתף פעולה עם מותג המייצג ערכים של נשיות ואלגנטיות, הבאים לידי ביטוי במוצרי מותג הביוטי". 
הבחירה בלירון ויצמן, אשת תקשורת מובילה, אחריה עוקבים כרבע מיליון איש ואשר מזוהה עם אלגנטיות, שיק וסטייל ואשר מחוברת מאוד לעולמות האיפור והטיפוח, הייתה טבעית ומתאימה באופן מיטבי לערכי המותג. ויצמן תנחה גם השנה את העונה החדשה של האח הגדול המשודרת ברשת 13 שתעלה לשידור ביום שלישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה