שיווק ופרסום

ישראכרט וארגון "לתת" במחווה לניצולי שואה לקראת פסח

ישראכרט וארגון "לתת" אירחו סעודת חג למען ניצולי שואה. כמו כן, עובדי ישראכרט ארזו כ-800 חבילות מזון בשיתוף ארגון "לתת" וחילקו אותן למשפחות נזקקות בבני ברק
מערכת ice |  1
ישרכארט וארגון לתת (צילום ישרכארט)
לקראת חג הפסח ישראכרט אירחה ניצולי שואה לארוחת חג מסורתית בשיתוף ארגון "לתת". כ-80 ניצולי שואה הגיעו בסוף השבוע לבית ישראכרט לארוחת ערב חגיגית שכללה הופעה מוזיקלית, מסיבת ריקודים ומתנות. עובדי ישראכרט הסיעו את ניצולי השואה למקום והיו המלצרים וצוות התפעול באירוע.
בנוסף, עובדי ישראכרט ארזו כ-800 חבילות מזון במרלוג של "לתת" ולאחר מכן חילקו אותן למשפחות נזקקות בבני ברק. השותפות בין ישראכרט וארגון "לתת" מתקיימת זו השנה התשיעית.
רן עוז, מנכ"ל ישראכרט מסר: "התרגשנו לחגוג את ארוחת החג ביחד עם ניצולי השואה ולהעניק להם חוויה חיובית. ישראכרט גאה בשותפות ארוכת השנים עם ארגון "לתת" ואני מודה לעובדים שלנו על ההתגייסות למען המטרה, בזכותכם התאפשר לנו להעניק לניצולי השואה חוויה שמחה ומרגשת".
ערן וינטרוב, מנכ״ל ארגון "לתת": ״אנחנו גאים בשותפות עם ישראכרט, ובמיוחד בימים אלה, מאמינים שעשיית הטוב ומימוש ערכי הערבות ההדדית והסולידריות החברתית, יסייעו גם לחיבור מחדש של החברה הישראלית. יחד, נוכל לדאוג למשפחות, לקשישים ולניצולי השואה הנזקקים לרגע מיוחד של חג. על זה אפשר להסכים: להיות ישראלי זה לתת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה יופי , חג שמח ! (ל"ת)
    ילנה 04/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור