שיווק ופרסום

קנדל ג'נר הצטלמה בחזה חשוף לקמפיין החדש: צפו בתמונות הלהוטות

קלווין קליין ממשיכים עם הפריטים הכי אהובים בפקטורי 54 לצד גזרות חדשות ושינויים מרעננים לקלאסיקות הכי גדולות. הקמפיין צולם ע"י צמד הצלמים האייקונים מרט אלאס ומרקוס פיגוט, שלכדו את המהות של כוכבי הקמפיין ושמו דגש על ביטחון עצמי וחושניות
מערכת ice |  2
קנדל גנר קלווין קליין (צילום מרט אלאס ומרקוס פיגוט)
קולקציית אביב-קיץ 2023 של קלווין חוגגת את הקו האייקוני של המותג עם קמפיין לוהט במיוחד בכיכובם של קנדל ג'נר ומייקל בי ג'ורדן. הקמפיין צולם ע"י צמד הצלמים האייקונים מרט אלאס ומרקוס פיגוט, שלכדו את המהות של כוכבי הקמפיין ושמו דגש על ביטחון עצמי וחושניות.
קלווין קליין ממשיכים עם הפריטים הכי אהובים בפקטורי 54 לצד גזרות חדשות ושינויים מרעננים לקלאסיקות הכי גדולות. הבשורה מגיעה גם בתחום הצבעוניות, שעד כה הייתה בעיקר סביב שחור ולבן והעונה מוצעים פריטים גם בסגול, ירוק, בז' וניוד. בין הפריטים תמצאו את ההלבשה התחתונה האייקונית, חולצות קרופ ממותגות וג'ינסים בניחוח ניינטיז.

למי שלא מכיר, למייקל בי ג'ורדן, או בשמו המלא מייקל באקרי ג'ורדן, אין קשר לשחקן הכדורסל האגדי מייקל ג'ורדן, אלא הוא שחקן ומפיק קולנוע אמריקאי, מוכר בשל כיכובו בתור אדוניס קריד בסרטים "קריד" והמשכו "קריד 2", בתור הלפיד האנושי בסרט "ארבעה מופלאים" מבית מארוול קומיקס ובתור אריק קילמונגר בסרט גיבורי העל "הפנתר השחור" כחלק מהיקום הקולנועי של מארוול.

 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עירום על הסט אינו עירום בתמונה (ל"ת)
    שקרנים 03/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מייקל בי ג'ורדן
    השמוליק של בן גביר 03/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מייקל עשה את הכתבה,הייתם צריכים לכתוב מייקל חושף חזה נודר שהיו יותר קוראים
    סגור