שיווק ופרסום

זה המוסד הישראלי הוותיק שחגג 75 שנים בתצוגת אופנה

לרגל חגיגות ה-75 להיווסדה, רשת המשביר 365 חגגה את אבן הדרך באירוע נוצץ שכלל הופעה של שלישיית 'מה קשור' ותצוגת אופנה של מותג האופנה הבין-לאומי קנת' קול
מערכת ice | 
75 שנה למשביר (צילום מיכה בננו)
רשת המשביר חגגה לאחרונה 75 שנות פעילות וציינה את יום ההולדת המשותף עם מדינת ישראל, כאשר את חנות הכלבו הראשונה פתחה הרשת בשנת 1947 בשיתוף התאגדות קואופ ירושלים. לרגל החגיגות הרשת קיימה אירוע חגיגי שכלל תצוגת אופנה של המותג קנת' קול (Kenneth Cole).
במהלך השנים מאז הקמתה הרשת פתחה סניפי כלבו נרחבים בכל הארץ ובהם מגוון מוצרים תחת סניף אחד. במהלך שנות ה-90 המשביר רכשה את שקם גאלרי ובשנת 2003 יצאה לדרך חדשה לאחר שנרכשה על ידי רמי שביט וקיבלה מיתוג מחודש תחת "המשביר החדש לצרכן" ואז בשנת 2012 "המשביר 365".
כיום הרשת מונה 36 סניפים ולה גם אתר איקומרס. לרגל החגיגות כאמור התקיים אירוע חגיגי, בנוכחותו של רמי שביט, עובדי החברה והשותפים העסקיים של הרשת. באירוע הייתה נערכה הופעה של שלישיית 'מה קשור' ותצוגת אופנה של המותג קנת' קול שנמכר בארץ בלעדית במשביר.
רמי שביט, מנכ"ל קבוצת המשביר אמר: "אנו נרגשים לפתוח את חגיגות ה-75 שנה של המשביר, ולחגוג יחד עם עובדינו ושותפינו העסקיים את הדרך הארוכה שעשינו. רשת המשביר, שהחלה את דרכה יחד עם מדינת ישראל הצעירה, הפכה עם השנים למותג הכולבו היחיד בישראל שמעניק לקהל הישראלי מגוון רחב של מוצרים איכותיים בכל תחומי החיים, מאופנה, מוצרי חשמל, דרך כלי בית, ספורט ועוד. בהזדמנות זו אני רוצה לומר תודה לכל העובדים שלוקחים חלק בהצלחה ומאחל לנו עוד שנים רבות של עשייה וצמיחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה