השוק

בעלי גוד פארם מסתערים על עולם האופנה: עסקת הענק נחשפת

בעלי רשת גוד פארם, אוהד סנדלר ואדם פרידלר, רכשו 50% מאתר האופנה איתי ברנדס (itay brands) שבבעלות איתי ואשתו, יעל ארביב, לפי שווי בסך 50 מיליון שקל, ונכנסו לראשונה לתחום האופנה
מערכת ice |  1
גוד פארם (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
בעלי רשת גוד פארם, אוהד סנדלר ואדם פרידלר, רכשו בתחילת השבוע 50% מאתר האופנה איתי ברנדס (itay brands) שבבעלות איתי ואשתו, יעל ארביב, לפי שווי בסך 50 מיליון שקל, ונכנסו לראשונה לתחום האופנה. כך פורסם הבוקר (רביעי) ב-YNET.
אתר האופנה איתי ברנדס הוקם על ידי בני הזוג לפני כשנתיים בלבד, וכבר השניים עשו אקזיט של ממש. האתר מגלגל כיום מחזור שנתי של כ-60 מיליון שקל ומפעיל מרכז לוגיסטי משלו בשטח 1,000 מ"ר. באתר נמכרת אופנה בייסיק, במחירים סבירים. בקרוב יפתח המותג חנויות פופ אפ בקניון רמת אביב ובקניון פתח תקווה. לשותפים החדשים יש תוכניות לפתח את האתר ולהרחיב את המגוון והתוכן המוצע בו. 
סנדלר סיפר: "זה מותג צעיר שהתחיל באונליין בתחילת 2022 והאתר מתפוצץ. הוא מתקרב ל-100 מיליון שקל מכירות. האופנה היא לא תחום פשוט, אבל איתי מצליח. כששואלים נשים איפה הן קונות, כמעט כולן אומרות זארה. זה מזכיר את סופר-פארם לפני הקמת גוד פארם. יש מקום בענף האופנה לעוד שחקן דומיננטי במחירים נגישים. אנחנו מאמינים בפוטנציאל של איתי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבורת קמצנים ושקרנים
    תומר 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים ללא מילה וכבוד
    סגור