שיווק ופרסום

לראשונה: האגודה למלחמה בסרטן בקמפיין שנוצר בבינה מלאכותית

משרד הפרסום גיתם BBDO המסייע לאגודה למלחמה בסרטן יצר עבורה קמפיין שנוצר באמצעות בינה מלאכותית, במטרה לעודד את הציבור לגשת לבדיקות לאבחון מוקדם
מערכת ice | 
קמפיין באמצעות בינה מלאכותית (צילום האגודה למלחמה בסרטן)
האגודה למלחמה בסרטן עולה לראשונה בקמפיין שנעשה באמצעות בינה מלאכותית (AI), על ידי משרד הפרסום גיתם BBDO המסייע לאגודה בהתנדבות.
הקמפיין שכולל שלושה סרטונים, עולה לרגל יום הסרטן הבין-לאומי ומוגש באופן קריאטיבי תוך התמקדות במסרים שמעודדים את הציבור לגשת לבדיקות לאבחון מוקדם על ידי הסתכלות אל העתיד.

המטרה היא הנעה לפעולה והגברת מודעות לסוגי הסרטן בהן יש חשיבות דרמטית לאבחון המוקדם. הסיסמה המובילה את הקמפיין: "במקום לדמיין את העתיד, תחוו אותו, גילוי מוקדם יכול להציל חיים" הקמפיין יעלה בדיגיטל החל מה-5 לפברואר למשך מספר שבועות.
קרדיטים לקמפיין: משרד פרסום: גיתם BBDO, מנכ״ל: ליאור טנר, סמנכ"ל לקוחות: אורית שצברג, סופרוויזרית: סתיו שרוני, ניהול לקוח: דור שגב, מנהל קריאייטיב: הדס גווילי, ארט: עדי זהר, קופי: דס שטיין, מפיק: אלון שמואלוף. סטודיו גיתם, בית פוסט: סטודיו גוטמן, קריינית וסאונד: יעל היים, מדיה: ‏OCEAN. לקוח: האגודה למלחמה בסרטן, מנהלת מחלקת הסברה, מידע וקידום בריאות: דנה פרוסט, מנהלת תחום מדיה: מאיה פלדבלום, מנהל דיגיטל: זיו דוכן, יחסי ציבור: נאוה עינבר.
על פי נתוני הסוכנות הבין-לאומית לחקר הסרטן (IARC) בארגון הבריאות העולמי, בשנת 2020 אובחנו בעולם כ-19.3 מיליון בני אדם עם סרטן. בשנת 2040 עתיד מספרם לגדול לכ-28.9 מיליון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה