שיווק ופרסום

בנק לאומי התקפל: האיום של ינון מגל הצליח

מגיש הטלוויזיה ופעיל הימין ינון מגל, תקף את הבנק בעקבות החלטתו שלא לפרסם בערוץ 14 - וההשלכות היו מאוד מהירות
מערכת ice | 
בנק לאומי (צילום Magma Images)
האם בנק לאומי מפחד מינון מגל וערוץ 14? התפתחות מהירה במיוחד הייתה היום בטוויטר, בין שני הצדדים. מגל, אחד המגישים הבכירים של הערוץ, פרסם היום (רביעי) את הדברים הללו כנגד הבנק בחשבון הטוויטר שלו ואף הסיט את צופי "עכשיו 14": "למרות הזינוק ברייטינג, בנק לאומי החליט לעלות בקמפיין רק בערוצים 12 ו-13. למקרה ששאלתם, זה המייל שלהם לפניות הציבור: pniyot.tzibur@bankleumi.co.il".
למרבה ההפתעה, לדבריו של מגל, התגובה של לאומי הייתה מאוד מהירה והבנק למעשה התקפל, כאשר כעבור ארבע שעות בלבד, מגיש הטלוויזיה הגיב לציוץ של עצמו את הדברים הבאים: בנק לאומי ביקשו לעדכן כי הם מתחילים לפרסם גם בערוץ 14! יישר כח".
את תגובת בנק לאומי לא ניתן היה להשיג
מוקדם יותר השבוע, מגל עורר סערה, כאשר העלה ציוץ שבו נראה ראש הממשלה יאיר לפיד בהדלקת נרות שקיים עם מפלגתו, כאשר בתגובה לתמונה צייץ מגיש ערוץ 14 בלעג: "לפיד של צהריים, אנחנו בנר ראשון הוא מדליק נר שני". יאיר שרקי, כתב חדשות 12 לא נשאר חייב ותקף את מגל: "הדלקת נרות חנוכה זה דבר יהודי. וכן, לפיד הקדים כאן את שעת ההדלקה בשעה וחצי, כדי שגם בישיבת סיעת יש עתיד יציינו את החג. פרסום הנס הוא ערך יהודי חשוב. מה שלא יהודי זה ללעוג ולנסות להרחיק יהודי אחר מהיהדות. ינון מגל לא דואג להלכה, אלא דואג מכך שלפיד מדליק נרות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה