שיווק ופרסום
מזרחי טפחות פותח אופציה חדשה: זה מה שירוויחו הלקוחות
מזרחי טפחות ממשיך את מהפכת הדיגיטל האנושי בבנקאות ומציג את 'הכפתור הכתום' שמאפשר ללקוחות לעבור לבנק בקלות ובליווי בנקאי אנושי
בנק מזרחי-טפחות ממשיך במהפכת הדיגיטל האנושי. התקדמות טכנולוגית מתמדת תוך שמירה על הגורם האנושי בשירות הבנקאי. על-פי מזרחי-טפחות, טכנולוגיה אמורה לשפר את השירות ולא לפגוע בו. ולכן, גם בזמן השימוש בערוצים הדיגיטליים חשוב שללקוח תהיה אפשרות, בכל רגע נתון, לפנות לבנקאי אנושי ולקבל סיוע מיידי.
לאחר ההשקות של טפחות טאץ' וזירת יועצי משכנתאות לניהול דיגיטלי מתקדם של תיקי הלקוחות, מזרחי טפחות ממשיך בהטמעת הדיגיטל האנושי ומשיק בקמפיין חדש את 'הכפתור הכתום', שגם רואה את הלקוח ואת צרכיו וגם משלב מענה אנושי. את הקמפיין, המהווה המשך ל'קמפיין הבוטים' מוביל דביר בנדק, הפרזנטור של הבנק. עלות הקמפיין מוערך במיליוני שקלים והוא עולה בטלוויזיה, ברדיו ובדיגיטל.
'הכפתור הכתום' הוא כלי מתקדם שנועד לאפשר ללקוחות לעבור בקלות למזרחי-טפחות. מעבר בין בנקים נתפס בעיני רבים כמאיים ומרתיע, ולצורך כך בדיוק נועד 'הכפתור הכתום': לוודא שלקוח המבקש לעבור למזרחי-טפחות יוכל לקבל לווי אישי, לכל אורך התהליך, מידיו של בנקאי אנושי, מקצועי וזמין.
תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק בבנק מזרחי-טפחות: "התקדמות דיגיטלית היא עניין חשוב והכרחי אך לצד זאת אין תחליף לאנושיות. בניגוד למגמה של בנקים אחרים במערכת הבנקאית של סגירת סניפים, צמצום מענה אנושי וכוח אדם ושימוש מוגבר בבוטים, במזרחי-טפחות לכל לקוח יש אפשרות להגיע במהירות לבנקאי האישי שלו, בכל הערוצים הדיגיטליים ובאפליקציה, ולקבל ממנו שירות מיטבי. וכעת, האפשרות הזאת קיימת גם ללקוחות חדשים באמצעות הכפתור הכתום. אנחנו מאמינים בדיגיטל וקידמה, אבל כזו שמשרתת את הלקוח ומאפשרת שילוב של אנושיות בכל ממשק ופיתוח דיגיטלי. חשוב וצריך להתקדם אבל חייבים להישאר בני אדם".
עוד ב-
הקמפיין החדש, שהינו כאמור המשך לקמפיין הבוטים, מציג את הכפתור הכתום, שיעביר אתכם בקליק ובקלות לבנק מזרחי-טפחות. כמו בקמפיין הקודם, גם את הקמפיין החדש מלווים הצלילים של הלהיט "לך לישון" של הזמרת אנה זק.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(14):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
14.יםאיסי 12/2022/21הגב לתגובה זו0 0למרות שהם מניפים בדגל דל "אין תחליף לאנושיות לא נתקלתי באנושיות מצידם במקרה בהחלט קשה....חבלסגור
-
13.ומה קורה אחרי שעברו אחיכם?סיגל ממודיעין 12/2022/21הגב לתגובה זו3 0לא עונים יותר בטלפון, בנקאי אישי, לא ממש אישי, הוא תמיד עסוק, לא מתקשרים בחזרה, בקיצור ... דביר בהדק אתה מבייש את עצמך בלפרסם אותם...סגור
-
12.קשקושג 12/2022/21הגב לתגובה זו2 0עברתי בלית ברירה לטפחות. היה סיוט מבחינת הפרוצדורות הלא נגמרות. בכל פעם שביקשתי לשוח עם בן אדם, כמובטח, הפנו אותי לכתיבת הודעות באתר. הבנקאי מיד כותב שהוא עסוק מדי לענות לי בעל פה.סגור
-
11.תלחצו על הכפתור וכשתהיו לקוחות ישתינו עליכם (ל"ת)עידית 12/2022/20הגב לתגובה זו1 0סגור
-
10.בנק שלא יודע לגלם ריבית למשקיעים (ל"ת)מטי 12/2022/20הגב לתגובה זו2 1סגור
- טען עוד
-
9.שומר נפשו ירחק! שירות מזעזע (ל"ת)דניאל 12/2022/20הגב לתגובה זו7 1סגור
-
8.שירות פחיוסי 12/2022/20הגב לתגובה זו1 1הבנקאית שלי חזרה אלי בפנייה דרך האפליקציה אחרי חודשים שכבר זה לא היה רלוונטי .סגור
-
7.ירחק ככל שניתן ממזרחי טפחות (ל"ת)שומר נפשו 12/2022/20הגב לתגובה זו4 1סגור
-
6.תעברוכפתור כתום עלק 12/2022/20הגב לתגובה זו2 0אבל אז כשתצטרכו משהו מהבנק אז איך אומרים? תחפשו את החברים שלכם. אני במזרחי (בקרוב אעזוב) וכשהכי הייתי צריכה, התעלמות מוחלטת במשך חודשים! רק כשכבר נפתרה הבעיה, פתאום חזרו אליסגור
-
5.מעלה עירון סאלמאגבאריה סודקי 12/2022/19הגב לתגובה זו0 0הלטאהסגור
-
4.המזרחי טפחות?ממ 12/2022/19הגב לתגובה זו0 0אני פניתי לסניף לא פעם אחת בדיגטל ואף אחד לא חוזר בניגוד גמור לפרסום שלהם שיש ללקוח בן אדם בניגוד לכלבי שמאמין יותרסגור
-
3.לקוחות עוזבים את מזרחיבגלל שאין מענה אנושי (ל"ת)ר' עקיבא 12/2022/19הגב לתגובה זו2 2סגור
-
2.חזקים בעיקר בפרסומותערן 12/2022/19הגב לתגובה זו3 0והמרויח העיקרי מהבנק הזה הוא הלקוח בנדק...סגור
-
1.נסו לתפוס עם הכפתור האדום מענה בסניף תלפיות ירושלים..גיא 12/2022/19הגב לתגובה זו3 1בהצלחה ??סגור