שיווק ופרסום

מרתון תל-אביב חוזר בפברואר עם חסות חדשה של פלייטיקה

מרתון תל-אביב חוזר לעוד שנה והפעם חסות חדשה מטעם חברת הטכנולוגיה והמשחקים החברתיים, פלייטיקה - כל הפרטים על ההרשמה המוקדמת והמוזלת ותאריכי המרוץ
מערכת ice | 
מרתון פלייטיקה תל אביב (צילום כפיים מרתון פלייטיקה תל אביב)
מרתון תל-אביב עתיד להתקיים גם בשנת 2023 והיום (שלישי) חברת הטכנולוגיה פלייטיקה מודיע שהיא תהיה נותנת החסות החדשה של המרתון, בעוד שבשנה שעברה זו הייתה חברת סמסונג. המרתון יתקיים בין יום שישי, 24 בפברואר וכעת ניתן להירשם במחיר מוזל עד ליום רביעי ה-30 בנובמבר 2022.
המרתון ייצא לפועל בפעם ה-15 בעיר, עם הפוגה של שנה בש-2020 בעקבות מגפת הקורונה. גם השנה האירוע מופק על ידי עיריית תל-אביב יפו וחברת "כפיים" ובו עתידים להשתתף כ-40 אלף אנשים. האירוע כולו ילווה באלפי אנשי הפקה, אבטחה, סדרנות ורפואה על מנת לאפשר את סדרו הרציף. 
למרתון יהיו שישה מסלולים שיעברו ברחבי העיר, ביניהם יהיה מרוץ מרתון של מעל ל-42 ק"מ, חצי מרתון של 21 ק"מ, מרוץ של 10 ק"מ, מרוץ 5 ק"מ ומרוץ אופני יד לנכים. כמו כן יתקיים מרוץ מיני מרתון לילדים יומיים לפני כן (רביעי) עם שתי אופציות של 1 ק"מ וחצי ק"מ. 
כעת ההכרזה הרשמית על פרטי המירוץ כאמור ניתן לרכוש כרטיסים להשתתפות במחיר מוזל, עד ה-30 בנובמבר 2022. כמו כן, מחזיקי דיגיתל יקבלו הנחה של 20% לאורך כל תקופת ההרשמה.
חברת פלייטיקה היא נותנת החסות למרתון של 2023. החבר הינה מובילה בשוק משחקי המובייל והבידור. החברה נוסדה בשנת 2010 והציעה משחקים חינמיים ברשתות החברתיות ואז גם בפלטפורמה ייחודית. 
רוברט אנטוקול, מנכ"ל ומייסד פלייטיקה, בירך: ״מרתון פלייטיקה תל אביב הוא אירוע הספורט המוביל בישראל ואחד מאירועי הריצה הבולטים בעולם. כחברת משחקים חדשנית ומובילה, שמורכבת מעובדים שגם הם כמו רצי המרתון יודעים מהי כוחה של נחישות עם חציית קו הסיום. אנו בפלייטיקה גאים להיות נותני החסות הר
לקראת המרתון צפויים חסימות כבישים ברחבי עיר תל-אביב ואלו יתעדכנו בקרבה למועד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה