שיווק ופרסום

קניון TLV מחלק לכם מתנה שווה בחינם: זו הסיבה

לרגל ציון יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים, קניון TLV לקח על עצמו יוזמה מבורכת במסגרתה יחולק בחינם  הספר "תפסיקי כבר להתנצל" מאת רייצ'ל הוליס (מקום ראשון ברשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס)
מערכת ice | 
קניון האופנה TLV בתל אביב (צילום שי סוויסה)
ביום שישי הקרוב, ה-25 בנובמבר, יצוין ברחבי העולם יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים. כידוע, יותר מ-20 נשים נרצחו במהלך 2022 בישראל. אלימות נגד נשים מתרחשת בכל המגזרים בחברה הישראלית.
יום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים קורא לנו לעצור את השגרה ולהתייחס במלוא הרצינות והמחויבות החברתית לתופעה הקשה. כחלק מהמאבק בתופעה, קניון TLV הודיע היום (ראשון) כי הוא נרתם להעלאת המודעות הציבורית ותמיכה בארגונים הפועלים נגד אלימות. במסגרת זאת, יחולק הספר "תפסיקי כבר להתנצל" (הוצאת ״אגם״) מאת רייצ'ל הוליס (מקום ראשון ברשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס).
על הספר: רבות מאיתנו חונכו להגדיר את עצמן ביחס לאחרים כרעיות, בנות, אימהות או עובדות ולא למדו לדרוש בעלות ואחריות על מי שהן ועל מה שהן רוצות. הספר נכתב לכל הנשים הללו כקריאת השכמה והוא מעודד כל אישה באשר היא לא לוותר על החלומות שלה אלא לפעול באופן מכוון ומאורגן להגשמתן. ניתן לאסוף את הספר ללא עלות מחנויות: Pretty ballerinas ו-DKNY קומת מסחר עליונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה