שיווק ופרסום

מלכת היופי חוברת ל-Merkaza ותיחשף למיליוני לקוחות חדשים

מלכת היופי לשעבר ואשת העסקים בהווה מור ממן תשתף פעולה עם מרכז הקניות הגדול Merkaza. מוצרי מותג האיפור והביוטי שלה ומותג הטיפוח לתינוקות "לה בבה פיור" יימכרו במרכז הקניות ובאתר הסחר של מרכזה
מערכת ice |  1
מור ממן איפור וקוסמטיקה (צילום עומרי לוי)
מלכת היופי לשעבר מור ממן, כיום אשת עסקים שבבעלותה שתי חברות קוסמטיקה, יוצאת בצעד שיווקי חדש של שיתוף פעולה עם Merkaza (מרכזה), מתחם הקניות הגדול במזרח התיכון שמשתרע על פני 20,000 מ"ר.
זוהי הפעם הראשונה שמור ממן, בעלת מותג האיפור והביוטי הנושא את שמה ומותג הטיפוח לתינוקות ולאם "לה בבה פיור", יוצאת מגבולות הסחר המקוון, מה שעשוי להגדיל את היקף הכנסותיה בעשרות אחוזים ויאפשר לה נגישות וחיבור לקהלים נוספים.
Merkaza שהוקמה על ידי איש העסקים מונהאל חמוד הוקמה ב 1993 כמרכז מזון עם חוויה חדשנית. עם השנים העסק המשפחתי הפך משגשג ומשך אליו לקוחות רבים מכל רחבי הארץ. בשנת 2014 הוקם סניף של הרשת בנוף הגליל (נצרת עילית לשעבר) שמשתרע על גבי בניין בן 6 קומות, 20,000 מ"ר, עם למעלה מ-60,000 פריטים וחניונים מקורים.
Merkaza מתהדרת ב-24 מחלקות המתמחות בכלי בית, מוצרי מזון, פירות וירקות, מעדנייה, תבלינים, פיצוחים, קצבייה, דגייה, יינות, מוצרי טבע, מוצרי חשמל, טקסטיל, צעצועים, ביגוד לתינוקות, בישום, קוסמטיקה ומתחם מסעדות קולינרי. Merkaza מארחת בסניפיה מדי שנה בירכא ובנוף הגליל כ-7 מיליון מבקרים.
בשנת 2020 הוקם אתר האונליין של Merkaza ובו אלפי פריטים ממגוון מחלקות ה-NON FOOD של הרשת עם שירות משלוחים.
מור ממן, מי שהייתה מלכת היופי של ישראל לשנת 2014, הקימה את מותג היופי והטיפוח שמבוסס על Feel Good והאהבה שלה לאידיאל היופי הטבעי ב-2019. משנת 2020 מור מובילת דעת קהל בתחום הביוטי עם מעל ל-150,000 עוקבים באינסטגרם. באותה שנה הקימה את חברת הטיפוח לאם ולתינוק "לה בבה פיור". מוצר הדגל של החברה הוא הבושם המיועד מגיל אפס ואינו מכיל אלכוהול, כאשר לצדו מוצרים נוספים כגון: קרם גוף, מארזי לידה, מבשם טקסטיל, סבון רחצה ונוספים. בשנת 2021 חברת "מור ממן" וחברת "לה בבה פיור" גלגלו יחד קרוב ל-6 מיליון שקלים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהצלחה יפה (ל"ת)
    ורד 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור