כסף וצרכנות

רווחי שיא למלכת היופי: מותג הטיפוח חוגג ואתן נהנות

אשת העסקים מור ממן, מלכת היופי של ישראל ל-2014, מציינת 3 שנות הצלחה למותג האיפור והטיפוח שלה וגם חוגגת יומולדת 27 לעצמה. לרגל החגיגות הכפולות והשקת מסקרה מגנטית חדשה, מור מפנקת את הלקוחות בהנחה גדולה למשך הסופ"ש. ב-2021 הרוויחה יותר מ-8 מיליון שקלים
מערכת ice | 
מור ממן איפור וקוסמטיקה (צילום עומרי לוי)
לכבוד חגיגות היומולדת הכפולות - 3 שנים לחברת האיפור והטיפוח ו-27 שנים לבעלים מור, המותג "מור ממן" מכריז על חגיגה שתפנק את קהל לקוחות האתר ב-27% הנחה (כמספר שנותיה) על כל האתר והמוצרים, לצד השקת מוצר חדשה ומהפכני: מסקרה מגנטית. ההנחה תהיה תהיה תקפה למשך הסופ"ש הקרוב בלבד (חמישי 28.7 עד ראשון בבוקר 1.8).
המותג מור ממן הוקם בשנת 2019 על ידי אשת העסקים מור ממן, מי שהייתה מלכת היופי של ישראל לשנת 2014. מור הקימה מותג איפור וטיפוח המבוסס על האהבה שלה לאידיאל היופי הטבעי, תחת המסר - Mor Maman – Honor Yourself.  מור מביאה את הטרנדים החמים של עולם הביוטי וטכנולוגיות בלעדיות שמיוצרות בישראל. 
מעבר להיותה אשת עסקים, מור ממן מתחזקת עמוד אינסטגרם עם יותר מ-155,000 עוקבים, שבו היא מעבירה בעקביות מסרים של העצמה נשית, עצמאות כלכלית והגשת חלומות.
האתר המקוון של המותג שולח מידי יום כמאות משלוחים ללקוחות ברחבי הארץ, המותג נמכר בדיוטי פרי ב-2 נקודות מכירה בנתב"ג, באיחוד האמירויות ובארה"ב. 
בשנת 2020, מור ממן הקימה חברה נוספת בתחום הטיפוח לתינוקות יחד עם שותפתה קורל קאופמן תחת השם "לה בבה פיור" (התינוק הטהור) - חברת טיפוח לתינוקות, ילדים ואימהות ראשונה מסוגה בארץ. מוצר הדגל של החברה הוא הבושם המיועד מגיל אפס ואינו מכיל אלכוהול.                         
תהליך הפיתוח על המוצרים שנעשה בצרפת והמשיך בישראל היה מאוד ארוך, תוך סימן דגש על פורמולות מדויקות לעור התינוק, שעבר אישורים מסביב לעולם.  
"היה לי חשוב להביא במותג הזה את המנטליות הצרפתית של חוויית הקנייה המפנקת המחברת בין אם לתינוק" כעת החברה מציעה מגוון רחב של מוצרים בתחום הטיפוח באתר מקוון, www.le-bebe-pur.com 
בשנת 2021 חברת "מור ממן" וחברת "לה בבה פיור" עשו יחד רווחים של למעלה מ-8 מיליון שקלים. כאשר עם תום שנת 2022 צופות 2 החברות להכפיל את הכנסותיהן בשל כניסה לפרויקטים נוספים עד תום השנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה