שיווק ופרסום
מסאטירה לקמפיין מסחרי: דמויות ארץ נהדרת שיככבו בפרסומת
ארץ נהדרת וקשת יאפשרו שימוש בקניין הרוחני שלהם- הדמויות הסאטריות "הטורטלים" שנוצרו במחאה על נוברישיים, ועל הנהנתנות המוגזמת והמנותקת שמאפיינת בעלי הון , וכעת יגויסו לטובת קמפיין מסחרי שנועד להביא לקוחות חדשים ולהסב רווחים כלכלים לקופת חולים מאוחדת.
בעקבות העסקה, עלמה זק ואסי כהן יגרפו לכיסם כשני מיליון שקלים ביחד. קשת מבחינתה, צפויה לקבל כחצי מיליון שקלים על זכויות השימוש ב-"טורטלים", כפי שהם מוצגים בתכנית הסאטירה הפופולרית מזה מספר שנים.
עוד ב-
בתחקיר שפורסם באתר "העין השביעית" נחשף כי על אף שהתאגיד הוא גוף ציבורי שתכליתו היא הכנסות המבוססות ברובם המוחלט על הציבור ולא על פרסומת וגופים בעלי אינטרסים, מסחור "קופה ראשית" הניב לתאגיד נכון למועד פרסום התחקיר כ- 1.55 מיליון שקל. לצד 200 אלף שקל בשנה על שימוש בדמותו של 'ראמזי' בפרסומת לדור אלון. לטענת "העין השביעית" מהמסמכים שנחשפו עולה כי חלק ניכר מהסכומים הללו – שולמו לתאגיד באמצעות התחייבות לרכישת זמן פרסום ברדיו ובחסויות.
באשר לתאגיד, אלו מצטרפים למכירה של "החתול שמיל" לקמפיין של חברת "כלל ביטוח" ב-2019 וכן רווח שגרפו בתאגיד מתמלוגים שקיבלו עבור הצגת דמויות "פרפר נחמד" על קרטוני החלב שלה.
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה