שיווק ופרסום
פרסומת השבוע: ליאור רז תקוע על אי בודד
הפרסומת החדשה של ביטוח ישיר מציגה את ליאור רז בתפקיד המאצ'ו האופייני לו, כשהוא תקוע על אי בידוד אך מסוגל לדאוג לעצמו היטב, מצייר בחול את הכיתוב "Don't Help", ומסרב לסוכני הביטוח איתם הוא משוחח בטלפון. הקאצ' המתוחכם הוא כמובן שהוא נענה לבסוף רק לחברת ביטוח ישיר כי אצלם "מי שעושה יותר ביטוחים מקבל יותר הטבות".
דבר המשרד
ביטוח ישיר ממשיכה להוביל ולחדש והפעם היא לוקחת חוויית השירות צעד קדימה ומציגה את מועדון ישיר, מועדון הלקוחות היחיד בחברות הביטוח בישראל! שזה אומר יותר ביטוח, יותר הטבות ויותר מבצעים בלעדיים ללקוחות ביטוח ישיר ובעצם קשר ישיר עם הלקוחות באופן שוטף ולא רק כשצריך להפעיל את הביטוח. רק חבל שכדי להבין את כל הטוב הזה ליאור רז היה צריך לנחות על האי בודד.
סיפור מבניית הקמפיין
עוד ב-
סמנכ"לית קריאייטיב: סיגל עבודי
מנהלי קריאייטיב: אסא קרן, יונתן טייטל
קריאייטיב: קובי לביא, שירן דמרי
ניהול לקוח: שני שאול ונגוש, טל אלקובי, רתם פירני
אסטרטגיה: עופר ברנר, אבישג בר משה
הפקה: גלעד גדיש, אושרי תורג'מן
סמנכ"לית שיווק- מרב קליפר פרץ
מנהלת תקשורת שיווקית- ורד ברזילי
מנהלת פרסום - רותם מזרחי
בית פוסט: אוג
חברת הפקה: אוג
במאי: רני כרמלי
סטודיו מקאן
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה