שיווק ופרסום
בזכות ג'וני דפ: המוצר שמתפוצץ במכירות אחרי הניצחון במשפט
ג'וני דפ ניצח במשפט את בת זוגו לשעבר, ומי שניצח איתו הוא המותג דיור, שהמשיך להציג אותו בפרסומות וכעת מרוויח עליה מטאורית בביקוש
למשפט המתוקשר של ג'וני דפ ואמבר הרד שהסתיים אתמול לטובת הראשון, הייתה תופעת לוואי בלתי צפויה. לפי נתוני 'היי דיסקונט', הביקוש לבושם Sauvage של Dior, שדפ הוא הפרזנטור שלו, שגשג בשבועות מאז תחילת המשפט. בתוך חודש אחד בלבד, החיפושים בגוגל אחר הבושם גדלו ב-48 אחוז, מ-823,000 חיפושים במרץ, ל-1.2 מיליון באפריל.
העלייה פירושה ש-Sauvage הוא כעת הבושם השני הפופולרי בעולם מבחינת נתוני החיפוש בגוגל ונתוני המדיה החברתית. הבושם של דיור שני רק ל-Baccarat Rouge 540 של Maison Francis Kurkdjian, שמתעלה מעליו מבחינת האשטאגים באינסטגרם, אם כי Sauvage מציג נתון כמעט כפול בכמות החיפושים השנתית של גוגל, כמעט 12 מיליון בשנה האחרונה.
דפ הפך לפנים של הבושם עם השקתו בשנת 2015, ועם ההכפשות נגד דפ שהתבררו כלשון הרע, הוכפשה גם דיור, שהמשיכה לתמוך בדפ ולהעלות פרסומות בכיכובו, מה שגרם לעלייה במתקפות נגדם.
עוד ב-
כזכור, בית המשפט בארצות הברית הכריע וקיבל את תביעת לשון הרע של ג'וני דפ נגד גרושתו, אמבר הרד. הרד תפצה את דפ בסכום של 15 מיליון דולר, מתוך ה-50 מיליון שתבע ממנה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.כל הכבוד לדיור, להחרים את דיסני ועוד חברות שחושבות שהן (ל"ת)אדי 06/2022/05הגב לתגובה זו2 0סגור
-
2.הגיע הזמן באמת (ל"ת)אסף 06/2022/04הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.אילו... נתניהו היה מייצג חברה מסחרית...רודף האמת 06/2022/04הגב לתגובה זו0 0התוצאות היו מאוד דומות למה שקרה למותג דיור בעקבות המשפט של ג'וני דפ!סגור