שיווק ופרסום

סנדי בר מדגמנת בבריכה: זה הקמפיין החדש בכיכובה

נראה שהדוגמנית סנדי בר חוזרת לאור הזרקורים אחרי ההשתתפות שלה בעונה הראשונה של רוקדים עם כוכבים בקשת 12. זה הקמפיין החדש שקטפה
מערכת ice |  1
סנדי בר בקמפיין מלונות דן (צילום אייל נבו)

השחקנית, דוגמנית ומעצבת הפנים סנדי בר, שכיכבה לאחרונה בתוכנית "רוקדים עם כוכבים" הצטלמה לקמפיין אופנה מרתק שעובר משנות ה-60 של המאה הקודמת ועד היום כשסנדי, הפרזנטורית החדש של רשת מלונות דן, הצטלמה בסיטואציות שונות ומגוונות של חופשה שעוברות בין העשורים, כשלכל עשור מותאם לוק, לבוש וסטייל בדומה לאותה תקופה

הקמפיין, שהצטלם במלון דן אכדיה בהרצליה, ישים דגש על המלונות האייקוניים והעל זמניים של רשת דן: החל ממלון "המלך דוד" ירושלים – המלון הרשמי של מדינת ישראל, דרך מלון דן תל אביב שאירח את כל המפורסמים הבינלאומיים שהגיעו לארץ ועד לדן אכדיה על חוף ימה של הרצליה ודן קיסריה שהפך לאחרונה לריזורט מרהיב – מלונות שהיו ועדיין אייקונים.
הקמפיין החדש של מלונות דן, בכיכובה של הפרזנטורית החדשה סנדי בר, יעלה לטלוויזיה ושילוט חוצות בחודש הבא

סנדי בר בקמפיין מלונות דן. צילום: אייל נבו

טלי קידר, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל במלונות דן מסרה: "הקמפיין החדש של הרשת בכיכובה של סנדי בר, הפרזנטורית של מלונות דן, ישים דגש על המלונות האייקוניים של הרשת והמותג עצמו. סנדי בר כאייקון ישראלית עוד משנות ה-90 שנשארה רלוונטית, עוצמתית ואייקונית מתמיד עד היום תתחבר למלונות דן כשהמסר הוא זהה – TIMELESS DAN – רשת מלונות על זמנית".
כזכור, סנדי בר כיכבה לאחרונה על המסך בקשת 12 כשהשתתפה בתוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים" והיתה בה למודחת השמינית, כשמי שהגיע למקום הראשון הוא המדליסט האולימפי אלכס  שטילוב.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    די עם האנורקסיה
    שלמה 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אישה יפה מאוד אבל נראית כמו שלד מהלך
    סגור