שיווק ופרסום

סנדי בר בדרך לג'וב חדש: זו הרשת החדשה שתוביל

מלונות דן בחרה את השחקנית, שחוותה פריחה מחודשת ב'רוקדים עם כוכבים', לפרזנטורית שתוביל את הקמפיין החדש של הרשת בקמפיין TIMELESS DAN – רשת מלונות על זמנית
מערכת ice |  1
סנדי בר (צילום רפי דלויה)
השחקנית, הדוגמנית ומעצבת הפנים סנדי בר, שכיכבה לאחרונה בתוכנית "רוקדים עם כוכבים", נבחרה להוביל את הקמפיין החדש של מלונות דן היוקרתית שיתמקד באייקוניות של המותג דן ומלונות הרשת תחת הקונספט: TIMELESS DAN
הקמפיין ישים דגש על המלונות האייקוניים והעל זמניים של רשת דן: החל ממלון "המלך דוד" ירושלים – המלון הרשמי של מדינת ישראל, דרך מלון דן תל אביב שאירח את כל המפורסמים הבינלאומיים שהגיעו לארץ ועד לדן אכדיה על חוף ימה של הרצליה ודן קיסריה שהפך לאחרונה לריזורט מרהיב – מלונות שהיו ועדיין אייקונים.
 
טלי קידר, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל במלונות דן מסרה: "הבחירה בסנדי בר כפרזנטורית למלונות דן היתה טבעית כי בדומה למסר של הקמפיין והמותג האייקוני מלונות דן, סנדי היא דוגמא מדויקת לאייקון ישראלית שפרצה לחיינו בשנות ה-90 וגם כיום היא מדהימה, עוצמתית, רלוונטית ואייקונית מתמיד".
הקמפיין של מלונות דן בכיכובה של הפרזנטורית החדשה סנדי בר יצטלם בחודשים הקרובים. היא צפויה להרוויח עבור השתתפותה בקמפיין החדש סכום שמוערך במאות אלפי שקלים בסך הכל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הישן נשאר ישן
    535 04/2022/04
    הגב לתגובה זו
    11 0
    הרשת שלא מתחדשת. באמת מצאה פרזנטורית שהיא היסטוריה. כמה מתאים
    סגור