שיווק ופרסום

6,000 שקל בשנייה: סערת פרסומת הזהב ב'רוקדים עם כוכבים'

על פי פרסום של דוד ורטהיים, לא פחות מ-300 אלף שקל שילמה הסוכנות היהודית על פרסומת של כמעט דקה בגמר של הריאליטי בקשת 12: "תחשבו כמה מוצרים אמיתיים ניתן היה לקנות מזה במקום סרטון תדמית"
מערכת ice | 
רוקדים עם כוכבים 2022 (צילום שי פרנקו)
על פי דוד ורטהיים, עורך וואלה! ברנז'ה, גורמים בעולם הפרסום טוענים כי הסוכנות היהודית שמה על השולחן של קשת סכום של 6 ספרות על פרסומת באחד מברייקים הזהב בגמר ״רוקדים עם כוכבים״ בקשת 12
ורטהיים כתב על כך: "מקווה שבזכות זה תעריכו את פועלה יותר. ‏הנה עוד פרט ששווה לדעת על הסכום המטורף (והמיותר) ששפכה הסוכנות היהודית (כספי ציבור), על ברייק הגמר ברוקדים עם כוכבים: מי שמייעץ לסוכנות היא יועצת המיתוג והאסטרטגית הבינ״ל למנהיגים איילת פריש". 

עוד הוסיף: "פריש משמשת (יש טוענים שהוצנחה) גם כפאנליסטית קבועה בתוכנית הבוקר של קשת. עסק משתלם". אכן לאחרונה ניתן לראות את פריש מתארחת אצל ניב רסקין ב'חדשות הבוקר' לא פעם.
לסיום צייץ העיתונאי הוותיק: "‏‏‏ציוץ אחרון בנושא הברייק השערורייתי של הסוכנות: כ-300 אלף שקל ל-50 שניות, זה הסכום ששולם לקשת. 6,000 שקל לשנייה. תחשבו כמה מוצרים אמיתיים ניתן היה לקנות מזה במקום סרטון תדמית"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה