שיווק ופרסום
6,000 שקל בשנייה: סערת פרסומת הזהב ב'רוקדים עם כוכבים'
על פי פרסום של דוד ורטהיים, לא פחות מ-300 אלף שקל שילמה הסוכנות היהודית על פרסומת של כמעט דקה בגמר של הריאליטי בקשת 12: "תחשבו כמה מוצרים אמיתיים ניתן היה לקנות מזה במקום סרטון תדמית"
ורטהיים כתב על כך: "מקווה שבזכות זה תעריכו את פועלה יותר. הנה עוד פרט ששווה לדעת על הסכום המטורף (והמיותר) ששפכה הסוכנות היהודית (כספי ציבור), על ברייק הגמר ברוקדים עם כוכבים: מי שמייעץ לסוכנות היא יועצת המיתוג והאסטרטגית הבינ״ל למנהיגים איילת פריש".
עוד הוסיף: "פריש משמשת (יש טוענים שהוצנחה) גם כפאנליסטית קבועה בתוכנית הבוקר של קשת. עסק משתלם". אכן לאחרונה ניתן לראות את פריש מתארחת אצל ניב רסקין ב'חדשות הבוקר' לא פעם.
עוד ב-
לסיום צייץ העיתונאי הוותיק: "ציוץ אחרון בנושא הברייק השערורייתי של הסוכנות: כ-300 אלף שקל ל-50 שניות, זה הסכום ששולם לקשת. 6,000 שקל לשנייה. תחשבו כמה מוצרים אמיתיים ניתן היה לקנות מזה במקום סרטון תדמית"
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה