שיווק ופרסום

בתקציב 2 מיליון שקלים: אלבר בקמפיין עם השף גרניט

השף אסף גרניט נבחר כפרזנטור של אלבר בהשקעה של כ-2 מיליון שקל. הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה המסחריים, בשלטי חוצות ובדיגיטל ויעלה תחת הכותרת: "המתכון המושלם לרכב חדש"
מערכת ice | 
אסף גרניט (צילום גיא כושי ויריב פיין)
אלבר השיקה אמש קמפיין חדש תחת הכותרת "המתכון המושלם לרכב חדש" בכיכובו של השף אסף גרניט שנבחר לאחרונה כפרנזטור שיוביל את מהלכי השיווק של החברה בשנים הקרובות.
קבוצת אלבר, המציעה חווית לקוח ייחודית One stop shop בעולם הרכב, השיקה קמפיין חדש תחת הכותרת "המתכון המושלם לרכב חדש". הקמפיין, שבו הושקעו ע"פ הערכות מעל לשני מיליון שקל, יעלה בימים אלה בערוצי הטלוויזיה המסחריים, בשלטי חוצות ובדיגיטל. 
השף אסף גרניט שחתם על חוזה ל- 3 שנים כפרזנטור של קבוצת אלבר ישתכר עבור הקמפיין כמה מאות אלפי שקלים. הקמפיין החדש הוא הסנונית הראשונה במהלכי השיווק הנרחבים של החברה עם הפרנזטור אסף גרניט. אלבר מהחברות הגדולות והוותיקות בענף הרכב, רשמה בשנה האחרונה רווח שיא של כל הזמנים ונכנסה גם לשנת 2022 בתנופה גדולה. 
 
 
משרד פרסום: ראובני פרידן
מנכ"ל משותף: זיו קורן
סמנכ"ל קריאייטיב: ליאור נויפלד
משנה למנכ"ל: שירי הייסר
סמנכ"ל אסטרטגיה: טל חן
סופרוויזרית: אילנה פייסחין
ארט דיירקטור: איל לבנון
קופירייטר: ברק אוסטר
מנהלת הפקה: רינת דבח
במאי: אמרי דקל-קדוש
חברת הפקה: קוקורוזה - דני רוסטר, ליאור רז
ארט דיירקטורית: אסף דיי
מנהלת שיווק: דקלה פרץ
מנהל מותג: אור נווה
מנהלת דיגיטל: מור עשור

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה