שיווק ופרסום
טיב טעם בקמפיין חדש לפסח: זה הסכום שתשקיע
רשת טיב טעם עולה בקמפיין חגיגי לקראת חג פסח והעצמאות תחת הסלוגן: "טאצ' קולינרי לארוחת החג!", הקמפיין נאמד בעלות של כ-1.5 מיליון שקל בסך הכל, איזה משרד פרסום עומד מאחוריו.
שת טיב טעם חוגגת את חג הפסח, חול המועד וחג העצמאות ותעלה בקמפיין תחת הסלוגן: "טאצ' קולינרי לארוחת החג!" בעלות הנאמדת בכ-1.5 מיליון שקל בסך הכל. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. וישים דגש על הקולינריה, הטעמים והמוצרים המיוחדים והאיכותיים שיש רק בטיב טעם.
בקמפיין ניתן לראות מנות חג מסורתיות גפילטע פיש, קניידלך, אלו שרואים בכל משפחה בכל ארוחת חג מידי שנה משתדרגות, עושות מייקאובר והופכות באמצעות חומרי הגלם והמוצרים המיוחדים בטיב טעם למנות גורמה קולינריות.
התובנה מהקמפיין החדש היא שהלקוחות יכולים להפוך את מנות החג הקלאסיות והסטנדרטיות למנות שהן WOW באמצעות הוספת הטאצ' הקולינרי מהמוצרים המיוחדים של טיב טעם לארוחת החג.
עוד ב-
הקמפיין יעלה בטלוויזיה, בדיגיטל, ברדיו, במודעות בעיתונות, בנקודות המכירה, בקמפיין ייעודי למגזר הרוסי ובתיקשורים לחברי המועדון בערוצים ישירים ועוד. במסגרת הקמפיין הרשת תציע, מגוון מבצעים והטבות משתלמות לשולחן החג, בכל ימות השבוע, כולל בסופ"ש ובחגים בסניפים ובאתר האונליין טיב טעם בקליק.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.יש להם הכשר לפסח? איזה? (איננו אוכלים קטניות) (ל"ת)ד"ר חן כץ-מגרבי 04/2022/06הגב לתגובה זו0 0סגור