שיווק ופרסום
בנק הפועלים במפגן ראווה עם עמוס תמם: פרסומת השבוע
בנק הפועלים הוציא את הסנונית הראשונה של הקמפיין החדש בכיכובו של עמוס תמם ועוד טאלנטים נוספים נוצצים מאוד. זה הסכום שהושקע במהלך
אם פספסתם את המלחמה שהבנקים מנהלים בזירה השיווקית לאחרונה, אנחנו כאן להזכיר. העובדה שאירחנו בפינה קמפיינים של בנקים לאחרונה, היא לא צירוף מקרים אלא אחד מקרבות הפרסום על הלקוחות שמביאים את הקמפיינים הכי יצירתיים ומושקעים שראינו לאחרונה.
השבוע הגיע תורו של בנק הפועלים שהחליף משרד פרסום, הוציא שפה שיווקים חדשה וגייס אליו את עמוס תמם כפרזנטור. הקמפיין בכיכובו של תמם שמופיעים בו גם בר זומר וציון ברוך מתהדר בהשקעת ענק ומפוצל לשתי פרסומות, שהראשונה בהם יצאה השבוע.
דבר המשרד
כדי להשיק שפה חדשה עם אסטרטגיה חדשה לבנק הפועלים, בתקופה בה עולם הבנקאות חזק בכותרות ובהפסקת הפרסומות, חיפשנו זווית שתדבר לקהל בגובה העיניים, תובנה שנכונה לכולנו. אחרי תהליך ארוך של חשיבה, הגענו להבנה שבתכלס, לכסף יש חשיבות עצומה בחיים שלנו, לכן צריך שמי שיטפלו בו יהיו הכי מקצוענים שיש.
כדי להשיק שפה חדשה עם אסטרטגיה חדשה לבנק הפועלים, בתקופה בה עולם הבנקאות חזק בכותרות ובהפסקת הפרסומות, חיפשנו זווית שתדבר לקהל בגובה העיניים, תובנה שנכונה לכולנו. אחרי תהליך ארוך של חשיבה, הגענו להבנה שבתכלס, לכסף יש חשיבות עצומה בחיים שלנו, לכן צריך שמי שיטפלו בו יהיו הכי מקצוענים שיש.
סיפור מבניית הקמפיין
בעולם מפוצץ במסרים, הצעות והבטחות, עם הידיעה שרק מקצוענים צריכים לטפל בכסף שלנו, ניסינו לחשוב מה עוד צריך להגיד והבנו שכשמדובר בחשבון הבנק שלנו, לא צריך גימיקים, צריך מקצוענים שיטפלו בכסף שלנו. המקצוענים של בנק הפועלים.
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרוייקט?
האתגר הגדול בליצור קמפיין לארגון רציני כמו בנק הפועלים הוא להצליח מצד אחד לדבר ברצינות על נושאים חשובים ולהעביר מקצוענות ומצד שני להצליח לבדר את הצופה. נראה לנו שהצלחנו.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
כשמישהו שואל שאלה כולם עונים לו: לא צריך! צריך לספר על ...
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
החיבור עם עמוס! עמוס נכנס לתהליך בשלב מוקדם יחסית, דייק אותנו וגרם לנו להבין מהר מאוד שמדובר במקצוען אמיתי
דבר הבמאי
עוד ב-
נהניתי לעבוד עם עמוס תמם. הוא מדויק והגיש את הטקסט בצורה נונשלנטית ואמינה .
הוא בא לך בגובה העניים וזה הכי חשוב. להבין שצריך מקצוענות נטו.
קרדיטים
מנכ"לית: שלי שמיר-קינן
סמנכ״ל קריאיטיב: יאיר זיסר
צוות קריאייטיב: אורן עמירן, גל פורת, אמיר שירצקי, רעות רז, יובל צוקרמן, זאביק, רוני אזולאי
סופרווייזרית: מאיה מושל רומנו
ניהול לקוח: שיר קידן, בטי סוזאץ ונוי אלעזר מולכו
סמנכ"לית הפקה: איריס ישראלי
מפיקה: אורלי וילנסקי
אסטרטגיה: שי ניסנבוים
טראפיק: רונית דואניס
מנהלת סטודיו וסטודיו פרפורמנס: לאה וייזר
סטודיו: רוני, זהבה, דנה, יוליה, דפנה, ג׳ני, אורן, נדב
סטודיו פרפורמנס: ניצן, ירין, ליאת הראל, אלון לוי, אתאל
הוא בא לך בגובה העניים וזה הכי חשוב. להבין שצריך מקצוענות נטו.
קרדיטים
מנכ"לית: שלי שמיר-קינן
סמנכ״ל קריאיטיב: יאיר זיסר
צוות קריאייטיב: אורן עמירן, גל פורת, אמיר שירצקי, רעות רז, יובל צוקרמן, זאביק, רוני אזולאי
סופרווייזרית: מאיה מושל רומנו
ניהול לקוח: שיר קידן, בטי סוזאץ ונוי אלעזר מולכו
סמנכ"לית הפקה: איריס ישראלי
מפיקה: אורלי וילנסקי
אסטרטגיה: שי ניסנבוים
טראפיק: רונית דואניס
מנהלת סטודיו וסטודיו פרפורמנס: לאה וייזר
סטודיו: רוני, זהבה, דנה, יוליה, דפנה, ג׳ני, אורן, נדב
סטודיו פרפורמנס: ניצן, ירין, ליאת הראל, אלון לוי, אתאל
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.עמוס תמם שים לב שבנק הפועלים ניצל הלומי קרב בניקוי כספו (ל"ת)הלום קרב ער בלילה 03/2022/17הגב לתגובה זו0 0סגור