שיווק ופרסום

כוכבות חתונמי ניצן ושני בקמפיין חדש, זה המותג שיפרסמו

ניצן שיק ושני יוסיפון, יוצאות העונה האחרונה של חתונה ממבט ראשון, קוטפות לראשונה קמפיין ויפרסמו את מותג הביוטי לבידו, בקמפיין שעלותו כחצי מיליון שקל
מערכת ice | 
ניצן שיק ושני יוסיפון בקמפיין החדש (צילום אסף לב)
כוכבות "חתונמי" (חתונה ממבט ראשון) ניצן שיק ושני יוסיפון, נבחרו לככב בקמפיין חדש של מותג הקלין-ביוטי LAVIDO (לבידו), שיעלה החודש הקרוב, לרגל החורף. קמפיין הדיגיטל המשותף יעלה בישראל בתקציב של כחצי מיליון שקל, וייבחן בהמשך לעלות גם במדינות בהן משווק המותג: ארה"ב, קנדה, יפן ואירופה.
ביום ראשון האחרון נפגשו השתיים בשעות הבוקר המוקדמות על סט הצילומים, בגינת צמחים בבית פרטי ברעננה, שם חשפו את  שגרת הטיפוח שלהן והסבר על המרכיבים הנקיים, תמציות הצמחים והשמנים האורגניים, לקמפיין שיכלול דיגיטל, אתרי אינטרנט, משפיענים ופעילות ברשתות החברתיות. 

מתוך הקמפיין (צילום אסף לב)
ניצן סיפרה על הסט כי עזבה את השבוע את עבודתה כעובדת סוציאלית במכון האונקולוגי באסותה, רוצה לצאת לחופשה ארוכה ואז להשתלב בחברת הייטק. לדבריה: "האהבה שמנו ואני קבלנו כזוג הייתה מדהימה, אך גם הקשתה עלינו לסגור את הסיפור ביננו. נכון להיום נאמרה המילה האחרונה מבחינתנו כזוג ואני לגמרי מוכנה לאהבה חדשה..."
שני יוספיון סיפרה שכאשר סיימה את חתונמי החליטה לשפץ את הדירה שלה בתל-אביב ובימים אלה החלה את התהליך, במטרה "לנקות" את העבר ולפתוח דף חדש. כמו כן סיפרה שהקימה מיזם חדש: סדנאות יוגה במדבר – להעצמה נשית, וכבר הסדנא הראשונה תיערך בתחילת פברואר לעשרות נשים. 
ניצן שיק, 35, עובדת סוציאלית במחלקה אונקולוגית ובת זוגתו לשעבר של מנו כהן בתוכנית חתונה ממבט ראשון, ניצן ומנו היו הזוג המסוקר ביותר ברשת בשנה הנוכחית. על אף העובדה שהשניים החליטו לסיים ביחד את התוכנית הם נפרדו זמן קצר לאחר מכן. שני יוסיפון, 37, בעלת חברה לפיתוח עסקי לחברות הייטק ומי ששודכה לדני זיסקין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה