שיווק ופרסום
משרד הפרסום נכנס לבתי העלמין: הפודקאסט שינציח את יקירכם
משרד הפרסום "דאון דה פילד" יצר לאחרונה פלטפורמה שמאפשרת למשפחות שאיבדו את יקיריהן להנציח אותם בפודקאסט
משרד הפרסום "דאון דה פילד" הפועל בין היתר בהפקת הסכתים במגוון של תחומים, יצר לאחרונה פלטפורמה המשמשת מאין מצבה קולית – ההסכת "אלמוות". מדובר על פרק מוקלט באורך של כ- 10 דקות המוקדשות להנצחתו של הנפטר.
ההפקה על הפרק כוללת תחקיר מעמיק, שימוש בחומרי ארכיון, עריכת אולפן, מגיש מקצועי (כאשר בעתיד תהיה אפשרות לבחור מגישים ידועים), ראיונות עם מקורביו של הנפטר ושימוש בקולו במידה ויש בנמצא. כמו כן, למזמיני השיירות תינתן האפשרות לבחור האם הפרק יפורסם לציבור הרחב או יהיה לשימוש פרטי בלבד.
בשלב הבא שיכנס לפועל בקרוב לפי "דאון דה פילד", יתאפשר לקהל המבקרים בבתי העלמין לשמוע את הפרקים בביקורי הניחומים, כאשר על גבי המצבות יוטבע קוד QR לסריקה והעברה לשמיעה במכשיר הנייד. משרד הפרסום "דאון דה פילד" נמצא בימים אלו בשיתוף פעולה עם חברה ליצור מצבות.
איתמר רועי ושגיא ברגמן בעלי "דאון דה פילד": "חיפשנו דרך מיוחדת להנציח את האנשים שהלכו לעולמם, וכזו שתישאר איתנו לעד ושנוכל להאזין לה בכל רגע ומקום נתון. על כן, הסכת הרגיש לנו כמו הדרך לעשות זאת הרי שמצבה קולית כאמור אינה תלויה בזמן ומקום להבדיל ממודעות האבל. בנוסף, באמצעות הפלטפורמה החדשנית הזו, אנשים יוכלו ללמוד על הנפטרים בביקורם בבתי עלמין".
לאחרונה, השיק המשרד פלטפורמת שידורי הסכתים במודל self service תחת השם Allin בהשקעה של מעל למיליון שקלים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.איזה דוש... (ל"ת)שלומי 06/2023/12הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.קריפי ברמות (ל"ת)שירי 11/2021/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.כמה...מסעודה 11/2021/22הגב לתגובה זו0 0כמה שחשבנו שירדנו נמוך, בא מישהו ודפק מלמטה..סגור
-
1.משרדי הפרסום התבלבלו - פודקאסט זו לא פלטפורמה לפרסוםדודו 11/2021/22הגב לתגובה זו0 0משרדי פרסום לא יודעים לעשות פודקאסטים. עובדה שכל הפודקאסטים של פרסומאים נכשלים.סגור