שיווק ופרסום

מאסק בחיזוק לעסקת טריליון הדולר: שחקן הפוטבול המוכר בעולם

טום בריידי הופך לפנים של הרץ לאחר עסקת הענק המוערכת ב-4.2 מיליארד דולר שבה נרכשו 100 אלף טסלות שיהוו 20% מכלל צי הרכבים של הרץ. בריידי יקדם את העסקה החדשה
מערכת ice | 
טום בריידי (צילום ויקיפדיה, freepik)
טום בריידי הופך לפנים של הרץ לאחר עסקת הענק בין החברה להשכרת הרכבים לבין טסלה בסך 4.2 מיליארד דולר. כזכור, הרץ הודיעה השבוע שהיא רוכשת 100 אלף רכבי טסלה.
החברה פנתה לטום בריידי כדי לקדם את העסקה החדשה. ענקית הרכבים להשכרה עבדה עם סוכנות הקריאייטיב של בריידי Shadow Lion כדי ליצור מסע פרסום סביב קו החתימה של הקוורטרבק, "Let's Go!"
עסקת טסלה בסך 4.2 מיליארד דולר, שנעשתה רק ארבעה חודשים לאחר שהרץ יצאה מפשיטת הרגל שלה במאי 2020, היא הרכישה הגדולה ביותר של כלי רכב חשמליים בהיסטוריה. רכבי הטסלה יהוו כעת 20% מכלל הצי של הרץ.
העסקה העלתה את מחיר המניה של טסלה. מניית יצרנית המכוניות החשמליות זינקה ב-4.5% בפתיחת השוק ביום שני, והגיעה לשיא של צמיחה של 18.8% ביום שלישי בבוקר. שווי השוק של טסלה הגיע ל-1.03 טריליון דולר, מה שהפך אותה לחברה הציבורית השישית בעולם של טריליון דולר אחרי אפל, מיקרוסופט, ארמקו הסעודית, אלפבית ואמזון. העלייה המטורפת  העלתה את המייסד והמנכ"ל אילון מאסק לתואר האדם העשיר בהיסטוריה עם שווי נקי של 253.8 מיליארד דולר, נכון ליום רביעי. 
טסלה דגם S P100D היה מיועד להיות דגם הרכב של סדרת מכוניות מרוץ חשמליות, עם מירוצים מתוכננים ברחבי אירופה. הסדרה נדחתה ללא הגבלת זמן עקב כישלון לכאורה במציאת משקיע מוביל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה