שיווק ופרסום
אסי עזר ובר רפאלי עושים מקרולינה סיפור ילדים
קרולינה למקה ברלין מתהדרת בטאלנטים בפרסומות שלה ולא מהיום, אבל הקריאייטיב הפעם היה מוצלח במיוחד עם ההתבססות על קלאסיקת הילדים "הנסיכה והעדשה"
אחרי מספר קמפיינים סולידיים יחסית בהובלתם של שני הטאלנטים בר רפאלי ואסי עזר, הקמפיין החדש של קרולינה למקה שיצא לטלוויזיה ולדיגיטל הביא בוסט חדש ומרענן לארכיון המהלכים של מותג המשקפיים. מדובר באחד הקריאייטיבים המבריקים, במיוחד לאור השינוי בסגנון הקמפיין לעומת קמפיינים קודמים.
במקאן לקחו את המסר של עדשת פרו אופטיק הישר אל קלאסיקת הילדים שכולנו מכירים, "הנסיכה והעדשה", עם כל המוטיבים הנכונים של המעשייה שהשתלבו לכדי פרסומת אחת מעולה.
דבר המשרד
קרולינה למקה הוא מותג שצמח ממשקפי שמש אופנתיות. לכן, מתיחת המותג לתחום האופטיקה הייתה מאתגרת. הציפיות והדרישות ממותג אופטיקה אינן זהות למותג אופנה, ולכן קרולינה למקה עמדה בפני אתגר: חיזוק תפיסת המקצועיות של המותג בתחום האופטיקה. הבנו שבכל הקשור למשקפי ראייה, פרמטר איכות העדשות הוא הפרמטר החשוב ביותר. לכן, החלטנו לשים את העדשות במרכז ולמתג אותן מחדש תחת השם ״פרו אופטיק״, לצד מתן דגש לשלושת היתרונות הפונקציונליים שלהן.
בקמפיין הנוכחי שעוסק במשקפי ראייה, העמדנו את עדשות פרו אופטיק במבחן רגישות. בפיצוח קריאייטיבי חכם, המשלנו את המבחן של עדשות פרו אופטיק לסיפור הנסיכה והעדשה, רק שבמקרה זה, הנסיך אסי עזר לא התרצה עד שמצא את העדשה הכי איכותית, או במילותיו - ״אני חייב עדשה מושלמת״. הקמפיין הצליח לשלב בין האופנתיות והסטייל שמאפיינים את המותג לבין שיח מקצועי סביב איכות העדשות והתועלות שלהן, ואף ליצור הפרעה בברייק בשל ההיפוך המגדרי והסיפור שמשרת בצורה מדויקת להפליא את המסר והמטרה של הקמפיין - חיזוק תפיסת האיכות של עדשות פרו אופטיק.
מה היה האתגר או הפיצוח הכי גדול בפרוייקט?
האתגר המשמעותי ביותר בפרויקט היה היכולת למצוא פתרון קריאייטיבי שיצליח ליצור להעביר את כל המטרות האסטרטגיות של הקמפיין: לדבר על איכות לצד מחיר תוך שמירה על שפה קלילה והומוריסטית ושמירה על הקו האסתטי והאופנתיות שמאפיינים את קרולינה למקה.
עדשות זה נושא שעל פניו אין בו ריגוש, הוא יחסית שקוף. סיפור הנסיכה והעדשה היה פתרון מדויק: הוא הצליח להעביר את כל המטרות האסטרטגיות של המהלך, ובמקביל הצליח לייצר עניין, למשוך תשומת לב ולהביא משהו חדש שלא נראה כמותו.
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
העבודה עם הטלאנטים המקצועיים בתחום, ולקוח שהאמין ברעיון הקראיטיבי ובתובנה שהוצגו לו בתחילת המסע, עד לקבלת התוצר הסופי שכולם היו שלמים איתו.
קרדיטים:
קריאטייב: סיגל עבודי, מל כספי, מאי אידי, אוסקר מנדל
ניהול לקוח: שני שאול ונגוש, שני גולדשטיין, מרטה צגאי, ענבר ליובין
הפקה: גלעד גדיש, בן ויניק
אסטרטגיה: רותם בריגה, הגר טרלובסקי
UM: שלומי פרידן, ירדן אימבר
UMD: אמיר מימון, קים אלזם
סטודיו דיגיטל וסטודיו מקאן
חברת הפקה: רונן ושבתאי הפקות
במאי: טמיר אבידור
ניהול לקוח: שני שאול ונגוש, שני גולדשטיין, מרטה צגאי, ענבר ליובין
הפקה: גלעד גדיש, בן ויניק
אסטרטגיה: רותם בריגה, הגר טרלובסקי
UM: שלומי פרידן, ירדן אימבר
UMD: אמיר מימון, קים אלזם
סטודיו דיגיטל וסטודיו מקאן
חברת הפקה: רונן ושבתאי הפקות
במאי: טמיר אבידור
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.נהנתי !!! אחלה של רעיון!! (ל"ת)אלה 10/2021/21הגב לתגובה זו0 0סגור