שיווק ופרסום

התרומה של חברות הפרסום לקמפיין מודעות לסרטן השד: חשיפה

חברת הפרסום הצרפתית JCDecaux תעניק לקמפיין החשוב שלה חשיפה בשווי של 250 אלף שקל. חברות פרסום נוספות נרתמו למאמץ כמו נור, EDRI, חוצות זהב, פרסום-על וזוהר חוצות
מערכת ice | 
מיה דגן וסיגל רצין (צילום רפי דלויה)
בימים אלו מוצג הקמפיין השנתי של עמותת "אחת מתשע" להעלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד, כחלק מחודש המודעות לסרטן השד, החל בחודש אוקטובר. את הקמפיין המדובר הגה והפיק משרד הפרסום "ראובני פרידן", אשר מלווה את העמותה, בהתנדבות, במשך שנים רבות.
את הקמפיין מובילה השחקנית מיה דגן שהתנדבה לטובתו ולצידה שיר עובדיה, בת ה-25, שחקנית וזמרת אשר מתמודדת עם המחלה.
שיר זכאי מנכ"לית חברת הפרסום JCDecaux אשר התרגשה מהקמפיין באופן האישי פנתה לניב חורש מנכ"ל ראובני פרידן ואמרה שתשמח לתרום לחשיפת הקמפיין בכל גוש דן, כאשר החברה מרושתת חזק באמצעות תחנות אוטובוס, מכוונים ועוד. זכאי ציינה בפני ניב כי היא מתחברת לקמפיין גם בפן האישי שכן חברת ילדות בת גילה נפטרה מסרטן השד ובמקביל בפן המקצועי שכן חברת הפרסום JCDecaux הצרפתית, הפועלת בלמעלה מ-82 מדינות ברחבי העולם לטובת עולם סרטן השד ובכך קיבלה את ברכת הדרך לנושא מהמטה העולמי.
זכאי תעניק לקמפיין החשוב, שמטרתו העיקרית להקדים את גיל הממוגרפיה מ-50 ל-40, חשיפה בשווי 250,000 שקל בנוסף לחברת הפרסום JCDecaux נרתמו עד כה חברות פרסום נוספות כולל נור, EDRI, חוצות זהב, פרסום-על וזוהר חוצות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה