שיווק ופרסום
התאומות נוי והדר בקמפיין חדש, מה עצר את הצילומים?
התאומות נוי והדר כבר 17 שנים מטפחות קריירת בידור משותפת, ובין היתר לוהקו לאחרונה לפרסומת החדשה של מותג הקוסמטיקה WOW London, כך נראו הצילומים לקמפיין החדש שלהן
לרגל השנה החדשה והמיתוג המחודש, רשת האיפור והטיפוח WOW London יצאה בקמפיין מיתוג ראשון בכיכובן של התאומות נוי והדר. מדובר בקמפיין 360, תחת הסיסמה "זה לא פילטר - זה "WOW אשר כולל בין היתר: טלוויזיה, שילוט חוצות ברחבי הארץ, פרסום בדיגיטל, ברשתות החברתיות ובמסכים בחנויות.
התאומות נוי והדר קרקו (23) נחשבות לשם בתעשיית הבידור אחרי שהתפרסמו בגיל 6 כשהתחילו לדגמן ולהשתתף בקלטות ילדים ותוכניות טלוויזיה. לאחרונה עלו שוב לכותרות כאשר התארסו לבני זוגן באותו היום. השתיים מתחזקות חשבון אינסטגרם משותף עם כ-345 אלף עוקבים.
דבר המשרד
הלקוח - WOW London - הציב לנו מטרה לפנות לקהל הישראלי ולהציג בפניהם את מגוון המוצרים האיכותיים במחירים שווים לכל כיס כשקהל היעד הינו בנות ונשים צעירות מגילאי 15-30 ואיך למשוך את תשומת ליבם והגעתם לחנויות הרשת המעוצבות.
תוך כדי ישיבת פיצוח הקרייאטיב ובניית מהלך הקמפיין, הבנו שהנכון הוא לדבר ב״שפת הצעירים״ תוך הטמעת המסר בצורה מתוחכמת. הצעירים משתמשים ומעלים אין ספור פוסטים וסטוריז למיניהם ברשתות החברתיות וכמובן השימוש האין סופי בפילטרים המשמשים להטבת המראה ובכדי שהתמונה תראה מושלמת. ומכאן נולד המשפט wow זה פילטר? לא זה wow. המסר העיקרי - כשתתאפרי באיפור של wow לא תצטרכי פילטר.
האתגר הכי גדול בפרויקט?
אחד האתגרים הגדולים שעמדו לפנינו היה הקרב על תשומת הלב של הקהל הישראלי. ידענו שעומדים מולנו מתחרים שהם שחקנים רציניים בשוק, ואז עלה הרעיון ללהק את התאומות נוי והדר שהתבסס על הרעיון - שאין כמו זוג תאומות יפיפיות, כוכבות ברשתות החברתיות ובמדורי הרכילות למינהם שימשכו את תשומת הלב של כולן.
סיפור מבניית הקמפיין
במהלך יום הצילום של הקמפיין, החנות ואזור הצילומים הוצף בבנות ונערות צעירות שביקשו בכל רגע להצטלם עם התאומות נויה והדר. כמובן שבין טיק לטיק אפשרנו לצילומים, ברכות ואיחולים לכל הקהל שהגיע. אורן ציבלין המנכ״ל והבעלים של ציבלין הבין מהר מאוד שאת הקמפיין חייבות להוביל צוות בנות שמבינות עיניין בנושא, והן גם קהל היעד של הלקוח. הקמפיין נוהל ע״י ציבלין טויינס (חלק מקבוצת ציבלין) - שכולה מנוהלת ומתופעלת ע״י בנות.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
המילה !Wow
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
העבודה מול הלקוח, היה קליק מדהים עם צוות המשרד של ציבלין וציבלין טווינס, בשיחה של כמה דקות הבנו בדיוק מה צריך להיות ולאן צריך לקחת את קמפיין ההשקה, החיבור היה מיידי ואפשר היה להרגיש את זה לאורך כל העבודה על הקמפיין.
קרדיטים:
לקוח: WOW London
משרד פרסום: ציבלין טווינס מקבוצת ציבלין
מנכ"לית: איריס חכמון כהן
מנהלת לקוחות: עמית מזור
סמנכ"ל קריאייטיב: גיא בורנשטיין
במאי: אדם דויטש
צלם: שי פלג
חברת הפקה: אדום הפקות
מפיק: אבשי לוי
משרד פרסום: ציבלין טווינס מקבוצת ציבלין
מנכ"לית: איריס חכמון כהן
מנהלת לקוחות: עמית מזור
סמנכ"ל קריאייטיב: גיא בורנשטיין
במאי: אדם דויטש
צלם: שי פלג
חברת הפקה: אדום הפקות
מפיק: אבשי לוי
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה