שיווק ופרסום

אילנית לוי עם 'דודא' לאקנומיקה: פרסומת השבוע של ice

אילנית לוי קמה באמצע הלילה עם חשק ל...חומרי ניקוי! הקמפיין החדש של טאצ' תפס את הזוג רגע לפני הלידה לצילומי קמפיין, איך היה לצלם את הקמפיין מאחורי הקלעים?
שירה יום טוב |  2
אילנית לוי אלירז שדה טאצ (צילום יחצ)
אילנית לוי ואלירז שדה הפכו לפני שבוע להורים, ורגע אחרי שזה קרה עלתה באופן מפתיע פרסומת חדשה בכיכובם, בה הם עדיין מגלמים זוג הריוני. טוב, לבטן של חודש תשיעי כך או כך יש תוקף קצר, הקמפיין החדש שלהם למותג חומרי הניקוי טאצ' שהופק במשרד הפרסום מרחב ענבר ניצל את המומנטום האחרון של בדיחות החשקים ההריוניים על פרזנטורית המותג. יצא קמפיין שנון ומצחיק, ובמשרד הפרסו סיפרו לנו קצת על מאחורי הקלעים שלו.
דבר המשרד 
כשאנחנו עובדים על קמפיין חדש לטאצ' אנחנו תמיד מחפשים את הזווית הכי מעניינת לספר לציבור את סיפור המותג שלנו תחת הקונספט "אילנית חולת ניקיון" והתהליך הזה תמיד מעניין, מאתגר ומצחיק. אנחנו שמחים לראות שפעם אחר פעם הציבור הישראלי נהנה מהפרסומות של טאצ' בטלוויזיה ובוחר במוצרי הניקיון המעולים שלהם ברשתות השיווק.
משפט קאלט שתפס במהלך ההפקה?
"תביא את הבייבי, בייבי."
וגם: "מה כבר ביקשתי?! שעון!!!"
 מה הדבר שזרם הכי בקלות?
"האמת שזה היה פרויקט כל כך כיף שהכל זרם לנו בקלות. החל מהפרזנטציה לאוראל פרדי, מני חזן ופסח ברנט שמשכילים פעם אחר פעם לבחור בכיוונים מצחיקים, מעניינים ובולטים בשונה משאר הקטגוריה, דרך העבודה עם רועי ציוני (זואה) וגדי פורטנוי (הבמאי) בשלב הפרה-פרודקשן ועד ליום הצילום עצמו שבו אילנית בחודש תשיעי(!) עם חיוך גדול על הפנים והרבה סבלנות הפגינה יכולות משחק מדהימות ואלירז לקח את כולנו לנסיעה לילית קורעת מצחוק. אגב, הזדמנות מצוינת לאחל לשניהם מזל טוב ענק!"
 
קרדיטים 
קופירייטרית: גפן פרטיג
מנהל קריאייטיב: דניאל בניה
תקציבאי: תומר כהן
סופרוויזר: אוהד שאול
סמנכ"לית לקוחות: שרית בן צור
מנכ"ל משותף: אור גלייכר
חברת הפקה: ZOA
מפיק: רועי ציוני
במאי: גדי פורטנוי
צלם: איתן חתוכה
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מזעזע, פשוט מגעיל (ל"ת)
    אלה 09/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מאוס מאוד
    דידי 09/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל כך מלכותי עד כדי,,,,
    סגור