שיווק ופרסום

איטורו בחרה: קבוצת דבי תנהל את תקציב היח"צ בישראל

קבוצת דבי הודיעה היום כי נבחרה לנהל את מערך יחסי הציבור הישראלי של ענקית הפינטק הישראלית,  איטורו. מנכ"ל החברה משה דבי: "ערכים שמתכתבים עם המהות של דבי תקשורת ונוכחים בעבודה היומיומית של חברי הקבוצה"
מערכת ice | 
משה דבי (צילום אוסנת רום)
קבוצת דבי הודיעה היום (ראשון) כי נבחרה לנהל את מערך יחסי הציבור הישראלי של איטורו (eToro), אחת מחברות הפינטק הישראליות הבולטות בעולם. 
קהילת איטורו העולמית מונה כיום מעל 23 מיליון משתמשים רשומים ברשת חברתית שמטרתה להרחיב ידע בתחום ההשקעות, ללמוד מפעילות של משקיעים ולשתף את אסטרטגיות ההשקעה שלהם כך שכל משתמש יכול לעקוב אחר ההשקעות שהצליחו ביותר - ולחקות אותן.
"אנחנו גאים על הבחירה של איטורו בקבוצת דבי לניהול תקציב יחסי הציבור שלה בישראל", מסר משה דבי, מייסד ומנכ"ל הקבוצה. "מטרת העל של איטורו היא לפתוח ולהנגיש את השווקים הגלובליים כך שכל אדם יוכל להשקיע בהם באופן פשוט ושקוף. הפתיחות, ההנגשה והשקיפות הם ערכים שמתכתבים עם המהות של דבי תקשורת ונוכחים בעבודה היומיומית של חברי הקבוצה".
את הליווי המקצועי של איטורו תנהל יועצת התקשורת אילנה צ'רננקו במסגרת חטיבת הלקוחות הטכנולוגיים אותה מוביל סמנכ"ל הלקוחות רונן בודוני.
קבוצת דבי מייצגת שורה ארוכה של תאגידים בינלאומיים, חברות טכנולוגיה רב-לאומיות וחברות ישראליות מובילות ממגוון מגזרים, כגון יוניליוור, NVIDIA, פאלו אלטו נטוורקס, קימברלי קלארק, IBM, רשות החדשנות ועוד. הקבוצה דבי הוקמה לפני כעשור על ידי משה דבי והתרחבה בשנת 2012 עם הצטרפותו של הפרסומאי רון שלי והקמת חברת האסטרטגיה הדיגיטלית דבי&רון. קבוצת דבי היא הנציגה הבלעדית בישראל של אדלמן (Edelman) הבינלאומית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה