שיווק ופרסום

Yango Deli בקמפיין "מכולת ב-15 דקות", כמה כסף הושקע?

אפליקציית מכולת האונליין החדשנית יוצאת בקמפיין ארצי ראשון, בהשקעה של 3 מיליון שקל בהמשך ישיר להצלחה וההתרחבות, האפליקציה, בטלוויזיה, בחוצות, ברדיו ובדיגיטל תחת המסר המשעשע
כפיר אדר | 
קמפיין Yango Deli (צילום יחצ)
אפליקציית מכולת האונליין, Yango Deli, המציעה ללקוחותיה הזמנת מצרכים בתוך כ-15 דקות, יוצאת לראשונה בקמפיין פרסום ארצי מקיף בעלות מוערכת של  3 מיליון שקלים. במסגרת הקמפיין עולה החברה בשילוט חוצות ברחבי גוש דן, הופעה ברצועות פרסום וחסויות בערוצים המסחריים הגדולים, ערוצים 12 ו13, וחשיפה נרחבת ברדיו ובדיגיטל.
ארז וגה קדוש, ראש חטיבת השיווק והתקשורת של Yango בישראל: "מאז שהחלטנו על סיום תקופת הפיילוט ותחילת ההתרחבות שלנו אנו רואים עליה מדהימה בביקושים לשירות. היום, לאחר שכיסינו חלקים נרחבים מאזור גוש דן, אנחנו מרגישים בשלים וערוכים להגיד לכל המדינה - המכולת של העתיד כבר כאן, ובקרוב נגיע גם אליכם".
האפליקציה המצליחה אשר הפעילה כ-3 חנויות עד חודש אפריל השנה, כבר מפעילה 12 חנויות המגיעות למאות אלפי בתי אב בגוש דן, הפעילות נכון להיום היא בערים: תל אביב, רמת גן, גבעתיים, פתח-תקווה, חולון, בת ים וראשון לציון. בעקבות ההצלחה והביקוש הגובר החברה צפויה להמשיך ולהתרחב לעוד מספר ערים משמעותי עוד השנה, כאשר רק בשבועיים האחרונים פתחה שלוש ״חנויות חשוכות״ חדשות בראשון לציון, בת-ים ופתח תקווה.
אפליקציית מכולת האונליין Yango Deli, מבית Yango, הביאה עימה בשורה טכנולוגית-צרכנית של שירות מכולת אונליין, המספק מצרכים עד הבית תוך דקות ספורות בלבד(!ֿ) באמצעות טכנולוגיה חדשנית. השירות, מפעיל רשת של "חנויות חשוכות"- חנויות קטנות המשמשות כמחסנים לוגיסטיים למטרות ליקוט ואספקה בקרבת אזורי החלוקה, מהן נשלחות ההזמנות באמצעות שליחים ייעודיים, אשר מגיעות עד פתח הבית תוך כ-15 דקות מרגע ההזמנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה