שיווק ופרסום

סמברג קורצת למפרסמים? "רוצה ספונסר, לעשות פרסומות ועוקבים באינסטגרם"

אחרי שהביאה ארד בטקוואנדו, הלוחמת בת ה-19 כבר חושבת בגדול: "אימא שלי דאגה לי לספונסר, אבל הנושא הזה הוא באמת נושא מעצבן שספורטאית שהיא אלופת אירופה, מתקשה להתמודד איתו כי אין באמת קופצים שרוצים לעזור"
כפיר אדר | 
אבישג סמברג (צילום אינסטגרם אבישג סמברג)
גם אם ישראל תביא עוד מדליות במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020, אין ספק שאבישג סמברג בכל מקרה תחשב לזכייה המרתקת והמרגשת ביותר, כאשר לוחמת הטקוואנדו בת ה-19 השיגה את מדליית הארד על אף שלא היו ציפיות של ממש למדלייה בענף בו התחרתה.
אחרי הזכייה המרגשת היא לא הסתירה את תחושותיה ושיתפה בראיון ל-וואלה!: "אני רוצה ספונסר, רוצה לעשות פרסומות. רוצה שהאינסטגרם שלי יהיה מעכשיו מלא בעוקבים, באחרונה אימא שלי דאגה לי לספונסר, אבל הנושא הזה הוא באמת נושא מעצבן שספורטאית שהיא אלופת אירופה, מתקשה להתמודד איתו כי אין באמת קופצים שרוצים לעזור".
 
בפוסט נוסף סמברג כתבה באינסטגרם: "איזה יום, ההרגשה מדהימה לזכות במדליית ארד במשחקים האולימפיים בטוקיו, תודה לכולם על כמות אהבה מטורפת בכל היום האחרון, הכי לא מובן מאליו וכל כך מרגש ומעלה לי חיוך".
אין ספק שמדובר בקריצה של ממש מצד סמברג למפרסמים פוטנציאליים, כאשר יכולה להיות לה אפשרות למנף את ההופעה היוצאת מן כלל שלה בטוקיו ואולי לגרוף קמפיין, מה שיסייע לה כלכלית וייתן לה רוח גבית לקראת התמודדות אפשרית על הזהב בפאריס  2024. בינתיים היא תרוויח מענק נאה של 250 אלף שקל עבור הזכייה (לפני מס).
בינתיים בנושא האינסטגרם, היא כבר רושמת הצלחה ענקית. כזכור, את האולמפיאדה היא החלה כשבחשבונה 18 אלף עוקבים בלבד וכעת נכון לכתיבת שורות אלה, יש לה לא פחות מ-112 אלף עוקבים. מדובר בעלייה של מעל ל-90 אלף עוקבים בתוך יומיים בסך הכל, כמעט פי 9.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה