שיווק ופרסום

אשת השיווק של חודש יוני: ליאת נוימן מ-AM:PM

רשת am:pm יצאה בקמפיין ייחודי לרגל חודש הגאווה עם תמונות בשלטי חוצות שמרימים את החופש של הקהילה תחת הסלוגן "אם אף אחד לא השחית את הפוסטר הזה - סימן שהתקדמנו". מי עומד מאחורי הקמפיין והאם יש גם אמירה חברתית?
מערכת ice |  2
ליאת נוימן, סמנכ"לית השיווק של ampm (צילום יחצ, ויקיפדיה/דוד שי)
רשת הסופרמרקטים התל אביבית am:pm השיקה בחודש שעבר קמפיין מיוחד לחודש הגאווה, כחלק מהזיהוי של המותג עם התל אביביות ואווירת החופש שצריכה להיות עבור כל אחד ואחת. בשלטי חוצות שהתפרשו ברחבי העיר נראה בני זוג מתנשקים: גבר ואישה (טרנס), גבר וגבר ואישה עם אישה, תחת הסלוגן: "אם אף אחד לא השחית את הפוסטר הזה - סימן שהתקדמנו".
הקמפיין הייחודי היווה מחווה מרגשת לקהילה הגאה, ויצר באזז סביב, יחד עם משחק מילים עוקצני וחריף עם הומור. לאור הקמפיין הענקנו ב-ice את אות איש השיווק של החודש למנהלת השיווק של הרשת, ליאת נוימן.
 מי את ליאת נוימן? 
 

"החיים שלי הם ממש כמו המותג שלי - תל אביבית אמיתית. כל בוקר אני מזמינה כוס קפה בטייק אווי מקפה "תחתית" וממשיכה בהליכה קצרה על רוטשילד למשרד. אני מנהלת את השיווק של am:pm מעל לשנתיים. לפני כן כיהנתי במגוון תפקידי שיווק הן בצד לקוח והן בצד ספק בחברות מובילות כגון YES, שטראוס מים ובמשרד הפרסום טינק".
 מה הוביל אותך לעולם השיווק?
"תמיד ידעתי שזה בדיוק מה שאני רוצה. עולם השיווק, על כל אתגריו, קסם לי ורציתי להיות חלק ממנו  - להביא את המסר הנכון, לקהל הנכון ובזמן הנכון. עולם השיווק הוא מגרש משחקים ענק ומי שיודע את כלליו נהנה מהאפשרות לשלב יצירתיות עם פן עסקי, להתאים פתרונות לצרכי הקהל, לפעמים עוד לפני שהקהל בכלל מודע להם ובסופו של יום להגיע לתוצאות הטובות ביותר".
הקמפיין של ampm: זה היה ניסיון לרכב על הגל של חודש הגאווה או חלק מתוכנית גדולה יותר של זיהוי המותג עם תל אביב?
"הקמפיינים שלנו ככלל משקפים את ההוויה התל אביבית הפלורליסטית והמכילה והם חלק מחוויית השירות והקניה האורבנית והצעירה אותה אנחנו מעניקים. כמותג לייף סטייל אנחנו מאמינים שהחיבור לקהל ולסביבה שלנו הוא חיוני וחשוב ושואפים לתת ביטוי ללקוחות am:pm ולאנג'נדות חברתיות".
יש הרבה תחרות בקרב רשתות מזון וקמעונאות, איך אתם מצליחים לייחד את ampm מבחינה שיווקית ופרסומית?
"עם כניסתה לשוק הביאה am:pm בשורה חדשה בתחום הצריכה הקמעונאית העירונית והציעה ללקוחותיה חווית קניה אחרת - אורבנית, תוססת, פועמת, דינמית וצעירה. זה מה שבידל אותה מרשתות אחרות והגדיר את הקו השיווקי הייחודי לה שמאופיין בזיהוי מוחלט שלה עם התל אביביות. אמרת תל אביב – אמרת am:pm".
האם התגובות לקמפיין היו חיוביות? הצלחתם במשימה?  
"אני יכולה להגיד בגאווה שלחלוטין השגנו את מטרות הקמפיין. פירגנו לקמפיין אנשי הקהילה הגאה, אנשי שיווק ופרסום ורבים נוספים שהתחברו למסרים של הקמפיין. ככלל, הקמפיינים שלנו מייצרים שיח ויראלי ער ותוסס בנושאים שאותם אנחנו מעלים לסדר היום. פעלנו ונמשיך לפעול מתוך אמונה שצריך להשמיע את מגוון הקולות והדעות".
מהו מנהל שיווק טוב ומקצועי בעיניך?
"מנהלת שיווק טובה ומצליחה יודעת להיות קשובה לקהל היעד שלה, לזהות את צרכיו ולדבר אליו בגובה העיניים. אני מאמינה שכמנהלי שיווק עלינו להעניק לקהל שלנו הרבה מעבר למוצר הצרכני. המעטפת והחוויה הרגשית הן המפתח להצלחה".
איזה טיפ היית נותן למנהל שיווק בתחילת דרכו? 
"שיווק זה תחום מאוד דינמי, ולכן צריך לחקור כל הזמן, להיות קשובים, לזהות טרנדים ולשמור על רלוונטיות. אני מאמינה שצריך להיות פתוחים לשינויים ומודעים להשפעות שיכולות להיות על תוכנית העבודה השיווקית. אם יש משהו ששנת הקורונה לימדה אותנו זה שהחזקים האמיתיים היו אלו שהקפידו להתגמש ואפילו להמציא את עצמם מחדש".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בחורה שזורקת ברק לכל עבר
    אבי ס. 07/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לונה פארק של הברקות. אחת הנשים החכמות והחדות שיצא לי להכיר בעולם הזה
    סגור
  • אשמח לדבר עם ליאת נוימן
    יגל בר 05/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמי יגל בר, העבודה שלי היא להעביר מסרים בצורה חזותית בדרך שנוגעת באנשים. אשמח אם תוכלו בבקשה לקשר אותי אל ליאת נוימן, אני רוצה לשתף אותה במשהו חשוב בנוגע לחודש הבא תודה רבה הפייסבוק שלי Yagel Bar אשמח שנתחיל לשוחח שם (:
    סגור