שיווק ופרסום
פרסומת השבוע: תפוזינה חוזרת ומזייפים לנו באוזן
הקמפיין החדש שיצא השבוע לתפוזינה עושה חור בראש אבל גם לא יוצא מהראש. מדובר בקמפיין ראשון של החברה במשרד הפרסום מקאן שיצא השבוע למקבצי הפרסומות | זו פרסומת השבוע של ice
אולי צרם לכם באוזן לשמוע זיופים מפתיעים באמצע רביצה שגרתית מול הטלוויזיה, אבל אנחנו חושבים שמדובר בגאונות. הקמפיין החדש של תפוזינה - והראשון שלה במקאן - לוקח את אחת הסיטואציות הכי מוגזמות ומצחיקות של ג'ינג'ית שמזייפת בקולי קולות בציבור בחסות האוזניות שלה ומוציא מזה פרסומת תחת הסלוגן "זה מה שבא לי".
דבר המשרד:
טוב, זה קמפיין ראשון של תפוזינה במקאן. אז ברור שזה מרגש לעבוד על כזה מותג אייקוני. במיוחד שמשיקים אסטרטגיה ושפה חדשה לגמרי. האתגר שהוביל אותנו בכל מהלך העבודה, היה לשמור על הזהות של תפוזינה אבל לשדרג ולהתאים אותה לשנת 2021.
סיפור מבניית הקמפיין:
הפיצוח היה משהו שכל אחת (ואחד) יכול להזדהות איתו. לעשות מה שבא לך בלי לדפוק חשבון לאף אחד, בין אם זה לשיר בקולי קולות ברחוב או לשתות תפוזינה כי זה פשוט טעים לך...
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
זה לא משפט, יותר ג'יבריש. כבר שבועיים שאנשים שרים/מזייפים במשרד "מה מה מה! מה מה!"
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
התפוזינה. בכל זאת, פרסומת...
דבר הבמאי (רני כרמלי):
"כשתומר בירן הסתובב לרגע, לחצתי על כמה כפתורים ושיניתי את הסולם של השירה,
מקווה שלא מרגישים".
מקווה שלא מרגישים".
קרדיטים:
מנכ"ל: נדב פרסמן
משנה למנכ"ל: אתי עבדי
מנהלת קריאטיב ראשית: סיגל עבודי
מנהל קריאטיב: שגיא בטש
צוות קריאטיב: גידי שמיר, ענתי אושרי, אלה פלדמן
אסטרטגיה: אור זינגר
סמנכ"לית לקוחות: מיכל פופוב
מנהלת לקוחות: אינה טובין
תקציבאות: שירה הררי, אור קורן, מיכל דן, רוני בראון
הפקה: גלעד גדיש, שני תוהמי
סטודיו: לירן שטיין, אלמוג ברק, ירין דביר, יהונתן רון, יבגני וולביץ, אליעזר דויד,
ליטל נובק, יעל שמיר
יוניברסל מקאן: איב וסרמן
יוניברסל מקאן דיגיטל: עינת ביטרמן, הדס שלאין
חברת הפקה: ראבל
מפיק מוזיקלי: תומר בירן
במאי: רני כרמלי
מנכ"ל: נדב פרסמן
משנה למנכ"ל: אתי עבדי
מנהלת קריאטיב ראשית: סיגל עבודי
מנהל קריאטיב: שגיא בטש
צוות קריאטיב: גידי שמיר, ענתי אושרי, אלה פלדמן
אסטרטגיה: אור זינגר
סמנכ"לית לקוחות: מיכל פופוב
מנהלת לקוחות: אינה טובין
תקציבאות: שירה הררי, אור קורן, מיכל דן, רוני בראון
הפקה: גלעד גדיש, שני תוהמי
סטודיו: לירן שטיין, אלמוג ברק, ירין דביר, יהונתן רון, יבגני וולביץ, אליעזר דויד,
ליטל נובק, יעל שמיר
יוניברסל מקאן: איב וסרמן
יוניברסל מקאן דיגיטל: עינת ביטרמן, הדס שלאין
חברת הפקה: ראבל
מפיק מוזיקלי: תומר בירן
במאי: רני כרמלי
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(18):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
15.פרסומת מדליקהגילה 12/2021/30הגב לתגובה זו0 1אהבתי מאודסגור
-
14.פרסומת לתפוזינהשאה זרוק 12/2021/30הגב לתגובה זו0 0הפרסומות הכי מוצלחות הם של תפוז חנהסגור
-
13.פרסומת לתפוזינהקובי 06/2021/03הגב לתגובה זו2 0הפרסומת הכי מעצבנת שכבר בעם השניה אנחנו מעבירים ערוןץ ומוריד את כל החשק לשתות תפוזינה ואנחנו לא היחידים בקיצור חבל על כל הכסף שבוזבז על הפרסומתסגור
-
12.גאונות?ערן 06/2021/03הגב לתגובה זו1 0פשיטת רגל מוסרית... אחת הדוחותסגור
-
11.קרייטיב של 94יואב 06/2021/02הגב לתגובה זו1 0באמת.. זה הכי טוב שיכולתם 30 שנה אחרי?????סגור
- טען עוד
-
10.פרסומת אחת השנואות (ל"ת)בירה שחורה 06/2021/01הגב לתגובה זו3 0סגור
-
9.איך קוראים לדוגמניתישראלי 06/2021/01הגב לתגובה זו1 0יש קרדיט לכולם חוץ ממנהסגור
-
.עדן 06/2021/03הגב לתגובה זו0 0ליהי קורנובסקיסגור
-
8.פרסומת בלתי נסבלת. הוציאה לי את החשק לשתות תפוזיםטלטל 05/2021/31הגב לתגובה זו3 0אני מקווה שיורידו אותה, ויפה שניה אחת קודם.סגור
-
7.הפרסומת הכי מעצבנת שהיתה בתקופה האחרונהיערה 05/2021/30הגב לתגובה זו9 2לא ברור למה זיופים וצעקות זה מה שבחרו בכדי להעביר את המספר שהיא יכולה לעשות 'מה שבא לה'. ובכלל, מה הקשר לתפוזינה?סגור
-
6.הפרסומת הכי מעצבנת ever (ל"ת)עידית 05/2021/30הגב לתגובה זו7 1סגור
-
5.פרסומת מושלמת!!! (ל"ת)ענבל 05/2021/29הגב לתגובה זו4 8סגור
-
4.חוצפהLor 05/2021/29הגב לתגובה זו3 0למה בקרדיטים לא רשמתם את הדוגמנית גם לה מגיע קרדיט חצופיםסגור
-
3.ראשל"צMiko 05/2021/29הגב לתגובה זו1 3פרסומת מוצלחת מאוד, איך קוראים לשיר שמתנגן ברקע?סגור
-
פרסומת גאונית!!! (ל"ת)עדן 05/2021/30הגב לתגובה זו3 3סגור
-
2.משקה גרוע, פרסומת מפגרתעדי 05/2021/29הגב לתגובה זו5 2בשלש דברים יפאורה תבורי מצטיינים עם תפוזינה: משקה גרוע, שם דבילי, ופרסומות מפגרות מאז ומעולם. לא, אין כאן שום פסיכולוגיה הפוכה, אני לא נוגע ב*רא הנוזלי הכתום הזה אף פעםסגור
-
1.בטח כולם קלטו חחחבן 05/2021/28הגב לתגובה זו0 1אני חייב להסב את תשומת ליבכם לפרט אמיתי שיש בפרסומת שבגללה אני חושב שהיא גאונית שימו לב טוב טוב לאיך כתוב בסוף הפרסומת את המשפט ״זה מה שבא לי״ זה רשום לחדי עין או הבחנה בעצם רשום גם את המשפט ״בהמה שבא לי״ ככה ״בה מה שבא לי״ “Zה מה שבא לי״ כאילו מיתנהגת כבהמה שבא לי חחחחחח גדוללללל גאוני!!סגור
-
גאוני או לא, הפרסומת מעצבנת ולא גרמה לי חשק לתפוזינהטלטל 05/2021/31הגב לתגובה זו3 0חור באוזן לא עושה לי את זהסגור