שיווק ופרסום
בטלוויזיה, בדיגיטל ובעיתונות: 5 המותגים שהשקיעו השבוע הכי הרבה כסף בפרסום
מפעל הפיס היא המשקיעה הגדולה ביותר בפרסומות בטלוויזיה השבוע, עם קמפיין 'סיפורי זוכים' בכיכובו של עמיר בניון. תקציב הפרסום בדיגיטל עלה בכ-3 מיליון שקל מהשבוע שעבר. אלה העסקים שהשקיעו הכי הרבה בפרסום השבוע
היקף תקציבי הפרסום בקרב 5 המותגים המובילים בטלוויזיה, נמצא במגמת ירידה בענף הטלוויזיה לעומת השבוע שעבר, אך מתבטא בעלייה של למעלה מ-2 מיליון בהיקף הפרסום בדיגיטל. כאשר במשרד התחבורה השקיעו את הסכום הגבוה ביותר בפרסום בקמפיין מחירון הרכב הנגיש לכולם. היקף תקציב הפרסום בכלל הפלטפורמות עומד על כ-12 מיליון שקל.
לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, חמשת המותגים שהובילו את טבלת הפרסום השבוע בטלוויזיה, עם השקעה של כ-6.5 מיליון שקל, ירידה של כ-מיליון שקל מהשבוע שעבר הם: לוטו עולה בשתי מקומות מהשבוע שעבר היישר למקום הראשון עם סיפורי הזוכים בכיכובו של עמיר בניון, בפרסומת הושקעו כ-1.5 מיליון שקל. במקום השני נמצאת הפרסומת של יופלה עם השקעה של כ-1.3 מיליון שקל. במקום השלישי, כלל ביטוח שמציעה את ביטוחי הסייבר שלה בתקופה בה הנושא על סדר היום התקשורתי, עם השקעה של כ-1.3 מיליון שקל. בנק מזרחי-טפחות פונה על לקוחות כל הבנקים להצטרף לפקדון תות שהחברה מציעה, זה מציב את הפרסומת שלהם במקום הרביעי עם השקעה של כ-1.2 מיליון שקל. ענקית המשקאות קוקה קולה סוגרת את הרשימה עם הקמפיין 'לזכות לעשות טוב', בהשקעה של כ- 1.191 מיליון שקל.
לעומת זאת בפרסום בדיגיטל ישנה עלייה ניכרת בסכום הפרסום, כאשר חמש הגדולות פרסמו בכ-4.7 מיליון שקל לעומת 1.7 מיליון בשבוע קודם. משרד התחבורה במקום הראשון עם השקעה של כ-2.1 מיליון שקל. במקום השני נמצאים משרד העבודה והרווחה עם השקעה של כ-מיליון שקל. אלוני קרמיקה במקום השלישי, עם השקעה של כ-676 אלף שקל, עלייה במקום אחד מהשבוע שעבר. את המקומות הרביעי חברת הביטוח We Sure, עם השקעה של כ-549 אלף שקל. חברת MSD סוגרת את הרשימה עם הקמפיין שלה לשים סטופ לפפילומה, בהשקעה של כ-268 אלף שקל.
בעיתונות חמש הגדולות השקיעו סכום של כ- 770 אלף שקל. התאחדות הקבלנים והבונים בישראל מובילים במקום הראשון, עם השקעה של כ-236 אלף שקל. במקום השני נמצאים רהיטי ניקולטי עם המבצעים שלהם, כאשר הם השקיעו כ- 145 אלף שקל בפרסום. חברת הרכבים סוזוקי שומרת על המקום השלישי ומפרסמת את מבצעי המכירות של חנוכה, בהשקעה של כ-142 אלף שקל. גם מותג הרכבים לקסוס מפרסם אירוע מכירות, בהשקעה של כ-134 אלף שקל. ד''ר גב סוגרת את הרשימה בהשקעה של כ-114 אלף שקל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה