שיווק ופרסום
פרסומת השבוע: דקל וקנין בקמפיין לגלידות פלדמן
מפרסמים רבים ניסו לקפוץ על העגלה הלוהטת של דקל וקנין, אולם מותג הגלידות היה הראשון לסגור מולו עניינים במהירות. בקמפיין שיצרו בראובני פרידן IPG הצליחו לשמור על קסמו הטבעי של הכוכב ועל כן זו פרסומת השבוע
קרוב לוודאי שמפרסמים רבים ניסו לקפוץ על העגלה הלוהטת של דקל וקנין, הזמיר הצעיר שהפך לויראלי בתקופה האחרונה. הראשונים לסגור במהירות עניינים ולהשיק קמפיין בהשתתפות הכוכב היו גלידות פלדמן. וקנין בימים אלה הוא אמנם נכס עבור כל מפרסם, אבל אין די בליהוק עצמו כדי לרשום הצלחה, כשתמיד ישנו הסיכוי לקלקל את המתנה שקיבלת ולבזבז אותה על רעיון וביצוע בינוני.
זה לא המצב בפרסומת החדשה שעשו בראובני פרידן IPG עבור פלדמן - הטקסט שכתבו לוקנין במשרד הפרסום נשמע כמו משהו שהיה מנסח בעצמו בעוד סרטון שלו, הלחן בקטע המושר ממשיך את הסגנון הדיכאון/תורכי משיר הבכורה שלו, הרפרנס הקצר ל"משחקי הכס" משעשע וכמוהו גם הקאט המבוים לצוות הצילום בנוגע לשכר שוקנין יקבל מהקמפיין. הודות לכל אלה בחרנו בקמפיין בתור פרסומת השבוע של "אייס".
דבר הבמאי, בן בכר:
איך נכנסת לפרויקט ואיך יצאת ממנו?
"נכנסתי מהר ויצאתי מהר. זאת הייתה הפקת בזק".
"נכנסתי מהר ויצאתי מהר. זאת הייתה הפקת בזק".
האתגר או הפיצוח הכי גדול בפרויקט?
"האתגר בפרסומת היה להוציא מדקל את עצמו ולגרום לו להרגיש טבעי – שם הכח שלו".
"האתגר בפרסומת היה להוציא מדקל את עצמו ולגרום לו להרגיש טבעי – שם הכח שלו".
משפט קאלט שתפס על הסט:
"אהבת יא בננה?".
"אהבת יא בננה?".
דבר צוות המשרד: "לאורך כל הדרך ליוותה אותנו ההבנה שארטיק הוא לא מותרות, אלא מוצר בסיסי וכך צריך לשווק אותו. דקל וקנין הוא כוכב השעה לכן החיבור איתו היה מתבקש. מעבר לזה הוא מלא קסם, פונה לכולם ומייצג קהל יעד מרכזי של גלידות – ילדים".
קרדיטים:
מנכ"ל משותף: זיו קורן
משנה למנכ"ל: שירי הייסר
מנהלת קריאייטיב: מיטל שקדי
ארט דירקטור: איל לבנון
מפיקה: איבונה קרוגליאק
סופרווייזרית: מעין רום
תקציבאית: גליה סקשטיין
דיגיטל: כפיר טיטלבאום ומורן חזן
סושיאל: אבישי יצחק, גל ארנרייך וזוהר טראבלסי
חברת הפקות: ראבל סרטים
מפיקה בפועל: ירדן שמעוני
מתאמת הפקה: מיטל זגהר
במאי: בן בכר
ע. במאי: מרי פטאן
צלם: שי פלג
תאורן: אלעד ברכה
גריפ: ערן ברלוביץ
סט דרסר: ניצן ציפרוט
ספיישל אפקט: גלילאו
סאונדמן: קובי שמר
מלבישה: לירון שמעוני
מאפרת: שני אוחנה
צלם סטילס: אילן בשור
מנכ"ל משותף: זיו קורן
משנה למנכ"ל: שירי הייסר
מנהלת קריאייטיב: מיטל שקדי
ארט דירקטור: איל לבנון
מפיקה: איבונה קרוגליאק
סופרווייזרית: מעין רום
תקציבאית: גליה סקשטיין
דיגיטל: כפיר טיטלבאום ומורן חזן
סושיאל: אבישי יצחק, גל ארנרייך וזוהר טראבלסי
חברת הפקות: ראבל סרטים
מפיקה בפועל: ירדן שמעוני
מתאמת הפקה: מיטל זגהר
במאי: בן בכר
ע. במאי: מרי פטאן
צלם: שי פלג
תאורן: אלעד ברכה
גריפ: ערן ברלוביץ
סט דרסר: ניצן ציפרוט
ספיישל אפקט: גלילאו
סאונדמן: קובי שמר
מלבישה: לירון שמעוני
מאפרת: שני אוחנה
צלם סטילס: אילן בשור
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(11):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
8...מישהו 06/2020/09הגב לתגובה זו0 0ירד לי החשק לארטיק... לשבוע הקרובסגור
-
7.גלידות פלדמןעדי 06/2020/09הגב לתגובה זו0 0אני אפסיק לקנות גלידות פלדמן, בעקבות פרסומת של הילד דקל מעורר שאת נפש לוקחים ילד לא רציני ולא מעורר סימפטיה, זה לא עושה לי תאבון...סגור
-
6.תגובה למגיב 5אבייתר 06/2020/07הגב לתגובה זו0 0לאנשים העמחה,העממיים היייצוג שלהם הוא רמה נמוכה,למה? לא. הכל חייב להיות אירופאי אליטיסטי! אגב,גלידות פלדמן עולות בטעמןעל פני גלידות נסטלה ושטראוס.גם אם מחיר השלגון עולה שלושה שקלים לעומת שקל של פלדמן.סגור
-
לא אירופאיאיל 06/2020/09הגב לתגובה זו0 0לא קשור לאליטיסטי ולא קשור לטעם הגילדה, אבל לקחת ילד בן 14 שסובל מבעיית עודף משקל חמורה, ולתת לו טקסט שמדבר על להעמיס קרטיבים (שזה בגדול קרח עם הרבה מאד סוכר וצבע מאכל, לא הכי בריא בעולם), זה מה שהופך את הפרסומת הזו בעיני לגרועה.סגור
-
5.רק אני לא מביןאני רק שאלה 06/2020/05הגב לתגובה זו1 1איך זה פרסומת השבוע?! זו הדמות שגלידות פלדמן רוצים שיהיה הפנים של המותג שלהם איך הגענו לרמה כזו נמוכה של פרזנטוריםסגור
- טען עוד
-
רק שתי שאלות לכבודופוליטרוק 06/2020/07הגב לתגובה זו0 1למה רמה נמוכה ,מפני שהוא ילד שמנמן מזרחי ששייך ל"ישראל השנייה"? למה אתה חושב שפרזנטטורים תמיד צריכים להיות בעלי חזות אירופאית ,עדינה ומצועצעת?סגור
-
ישראל השניהאיל 06/2020/09הגב לתגובה זו0 0לקחת ילד בן 14 שסובל מבעיית עודף משקל לא פשוטה ולתת לו לדבר על להעמיס קרטיבים (קרח + הרבה סוכרים + צבעי מאכל) זה ניצול ציני של ילד שנהיה מפורסם. לא קשור למזרחיות או עדינות.סגור
-
4.דקל הוא דמות..אחד שיודע 06/2020/05הגב לתגובה זו0 0של הישראלי האמיתי, המאצ'ו האותנטי לא כמו הדרדלים שבוחרת בהם התיקשורת כמעט תמיד כנציגים של חברות,מוצרים ונותני שרות.סגור
-
3.איזה ילד יפה,חכם ,מוכשר ומתוק..איילת 06/2020/05הגב לתגובה זו0 0כל אמא היתה רוצה ילד כזה כבן או כחבר של הבת שלה.סגור
-
2.איזה ילד יפה,חכם,מוכשר ומתוק..איילת 06/2020/05הגב לתגובה זו0 0הילד הזה. יפה,חכם מתוק וכישרוני וכל אמא היתה רוצה ילד כזה כבן או כחבר של הבת שלה.סגור
-
1.איזה ילד יפה,חכם,מוכשר ומתוק.איילת 06/2020/05הגב לתגובה זו0 0ממש ילד עם כישרון.כל אאממא היתה רוצה ילד כזה יפה ומתוק,חכם וכישרוני כבן שלה או כחבר של הבת שלה.בלי עין רעה.סגור