שיווק ופרסום

מיתוג ממוחשב: לוגו חדש ל-BMW למטרות פרסום ושיווק

זהו הלוגו השישי בלבד ב-103 שנות קיומה של יצרנית מכוניות היוקרה הגרמנית. החברה מסרה כי אינה מתכוונת לשנות את עיצוב הלוגו המופיע על כלי הרכב עצמו
מערכת אייס | 
היסטוריית הלוגואים של ב.מ.וו (צילום מתוך אתר ב.מ.וו)
BMW, יצרנית מכוניות היוקרה הגרמנית, משנה את הלוגו שלה. זה קורה 23 אחרי שהוא שונה בפעם האחרונה. הלוגו החדש הוא הגרסה השישית במספר לחברה מבוואריה. 
הסמל עצמו הורכב מאז ומתמיד מצבעי הדגל הבווארי - כחול ולבן - שהוטמעו בתוך עיגול המזכיר מדחף. עם זאת, למרות הדמיון הברור למדחף וההקשר ההיסטורי - סמל הב.מ.וו הופיע לראשונה בשנת 1917 על מנועי מטוסים מתוצרת RUPP הגרמנית - ב.מ.וו טרחה להסביר מספר פעמים כי הסמל אינו מייצג צורה זו וכי מדובר בצירוף מקרים בלבד.
אז מה הסיפור של העיצוב החדש? מהלוגו החדש הושמטה הטבעת החיצונית השחורה, והוחלפה בטבעת שקופה לחלוטין. כמו כן, הוסרו מהלוגו מרכיבים חזותיים כמו תלת ממד והשתקפות אור - שינויים שמעניקים לו מראה מינימליסטי ושטוח יותר. עם זאת, למרות מתיחת הפנים, צבעי הכחול-לבן במרכז הטבעת נותרו ללא שינוי. 
הלוגו החדש, שבו תעשה החברה שימוש למטרות פרסום ושיווק - כולל באתר האינטרנט של ב.מ.וו וברשתות חברתיות - אמור "לשדר פתיחות ובהירות", הסביר ינס תימר, סגן נשיא ב.מ.וו, בהודעה שפורסמה באתר האינטרנט של החברה. האופי הדו-ממדי של הלוגו החדש יאפשר לו לבלוט יותר על כל רקע ממוחשב. החברה מסרה כי אינה מתכוונת לשנות את עיצוב הלוגו המופיע על כלי הרכב מתוצרתה. 
השינויים בסמל של ב.מ.וו מצטרפים להודעה דומה של יצרנית מכוניות גרמנית אחרת, פולקסווגן, שחשפה בסתיו 2019 עיצוב מחודש של הלוגו המפורסם שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה