שיווק ופרסום
המצעד הנחשק: צפו ותבינו למה אלו הפרסומות הכי טובות ב-2019
מקום חמישי
הראפר לוקץ' והבמאי איל אלטר לקחו אתר בשם זיפי שמתמודד עם נושא "כבד" כמו פתרון לאי תשלום מכס והצליחו לייצר סביבו שיר ראפ מצחיק וויראלי.
סמנכ"ל שיווק זיפי: אנטון גולדשטיין
בימוי, עריכה והפקה: איל אלטר
ביצוע, מילים: איתי לוקץ׳
לחן: איתי לוקץ׳ ואורי שוחט
הפקה מוזיקלית: אורי שוחט
צילום ותאורה: אורן אגמי
מפעיל steadycam: גלעד פורת
הפקה בפועל: לירן אורפז
עוזר הפקה: יונתן בר צבי
ארט: ג׳ק בואני
מאפרת: ירדן זיידמן
שחקנים: יהודה ירון, שי נמט, אביבה ונזיה אורדן, אמיר כהן
אדלר חומסקי גייסו באפריל את אילן פלד בתפקיד האישה הביונית ST-5 כפרזנטור של שופרסל אונליין. עד כה הם יצאו בשתי פרסומות שהן גם רעשניות וגם מטרידות. כנראה שזה עובד כי לא הצלחנו לשכוח אותן.
סמנכ"ל קריאטיב: טל ריבן
מנהל קריאטיב: מוטי רובינשטיין
קופירייטר: דני יגיל
מדיה: אינטרקשיין ומדיה קום
במאי: אוהב פלנץ
חברת הפקה: ברודקאסט
מקאן השיקו בתחילת השנה את כרטיס האשראי MAX וחיברו לפרזנטורים הוותיקים קרן מור ויובל סגל שחקן חיזוק, אחד, שחר חסון. בעיקר נחרתה בזכרוננו הפרסומת בה הם לקחו שיר של אליל הנוער מרגי והפכו אותו לקליפ שראינו בריפיט.
קריאטייב: זיו מאירי, דנה מנור, דור וינטרוב
ניהול לקוח: שני שאול ונגוש, אינה טובין, מיכל דן
פלנינג: אבישג בר-משה
הפקה: נווה זרח, גלעד גדיש
מדיה: יובל זילבר, מור בר
מדיה דיגיטל: רעות כהן, מיטל שפירא, אירנה נאימן, עדי סופר אלקבץ, בוריס ריבקין
סטודיו מקאן: טל ברזילי, אדוה אללוף, רותם פירני, קים אלזם, סאם יעקובסון, ניסים צוקדויאן, אלי פריאס
סטודיו דיגיטל: לירן שטיין, מוטי מתתוב, גלינה חרפקוב, רותם ענבר
במאי: רומן בוצ'אצקי
חברת הפקה: ראבל
אופליין: אורנית לוי
אונליין: ברודקאסט
מינה סליגמן: מנהלת Corporate Marketing
גלית הראל הכט: מנהלת שיווק דיגיטלי
טל כהן עקאב: מנהלת מותג
לאוניד פלד: מנהל מדיה דיגיטלית
שרי כרמל: מנהלת סושיאל וקריאטייב דיגיטלי
באפריל השיקו מנצ' את הפרסומת החדשה לאתר מדלן, ובה המשפט האלמותי "רחמים לא ידע" במיקס גאוני שלאור ההצלחה חזר אלינו גם בנובמבר. בפרסומת כיכב הקומיקאי בן בן ברוך והיא מנגנת על הפחד של כל מי שרוכש דירה ורק אחר כך מגלה את הבעיות.
קריאייטיב: איציק כהן
אסטרטגיה: שרון שלו
ניהול לקוח: אלעד לוי, תמר מצאלחה
הפקה: רינת לביא, עדי דרוק
דיגיטל: אבי סעדה, שחף זמיר, נועם דוד
חברת הפקה: מיאלמה
במאי: אדם סנדרסון
צלם: רותם ירון
עורך: דדן עוזיאל
בית פוסט: עמרי גרוסמן
קריינות, סאונד ומוזיקה ניב כהן, Knob Music Studio
הפרסומת המנצחת לשנת 2019 היא פרסומת אנדרדוגית לחלוטין וכדי להציג אותה נחזיר אתכם לתחילת השנה, תקופת הימים הפתוחים באוניברסיטאות ובמכללות, כשאז טל מנקס, אלעד אדיר ומירן פחמן העלו לאינטרנט יצירת מופת חכמה שעשתה לנו חשק לעזוב את העבודה והילדים ולהירשם ללימודי המזרח במכללת תל חי.
סמנכ״לית שיווק מכללת תל-חי: רעיה אריאל
אסטרטגיה וקונספט: מירן פחמן ואורי גנות
תסריט: טל מנקס
מעצב: קמיל מכטי
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
4.ST5 קרדיטתומר 12/2019/26הגב לתגובה זו0 0מתוך 17 פרסומות של st5 רק אחת הופקה ע״י ברודקאסט ובויימה ע״י אוהב פלנץ. כל השאר הופק ע״י מרקט מסטר ובויים ע״י ארז בן הרושסגור
-
3.מי בחר? על בסיס מה? (ל"ת)שו האדה 12/2019/26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.בואו נפתח את זהמיכאל 12/2019/26הגב לתגובה זו6 0יש עוד אלפי מהלכי תוכן של יוצרי רשת ואתרי תוכן שנעשו השנה. איך למען השם אתם בוחרים מי המנצח ומי המפסיד? איך שאר הקמפיינים הטובים שלא השקיעו בהם סכומי עתק נעלמו מהחמישיה הזוכה? מביךסגור
-
1.זאת הפרסומת הכי טובה השנה?? (ל"ת)מכללת תל חי??? 12/2019/26הגב לתגובה זו1 1סגור