שיווק ופרסום

לאחר 6 שנים במכתש: הדר גור אריה פורשת מניהול מקאן ואלי

מיכל רומי ששימשה כמנכ"לית משותפת במשרד תמשיך לנהל אותו באופן עצמאי. גור אריה: "זכות נדירה להיות חלק מפרויקט כזה ועל כך אני מבקשת להודות לאילן שילוח וחנה רדו"
משה בנימין |  3
הדר גור אריה (צילום יחסי ציבור)
לאחר 6 שנים בהן ניהלה במשותף עם מיכל רומי את מקאן ואלי, השלוחה הדרומית של קבוצת מקאן במצפה רמון, הדר גור אריה פורשת מתפקידה. רומי, ילידת המקום, ששבה למצפה לאחר שנים במרכז הארץ, תישאר בתפקידה ותמשיך לנהל את משרד הפרסום באופן עצמאי. 
גור אריה נכנסה לתפקידה במאי 2013 לאחר 3 שנים שבהן שימשה כמנכ"ל משרד הפרסום רגב קוויצקי (לשעבר). עם כניסתה לתפקיד מנכ"לית משותפת בואלי, גור אריה שבה למעשה לקבוצת מקאן בה החלה את דרכה כשעבדה למשך 8 שנים במשרד הפרסום מקאן תל אביב (אריקסון בזמנו) ובתפקידה האחרון בו שימש סמנכ"ל במקאן דיגיטל.
על בסיס עברה בתחום הדיגיטל ולאחר שיחות עם חנה רדו שיחד עם אילן שילוח, הייתה הרוח החיה מאחורי הקמת היוזמה החברתית-עסקית בדרום, גור אריה השתכנעה והעתיקה את כל חייה עם משפחתה, בן זוגה וילדיה למצפה רמון. נכון לעכשיו נראה שלמרות חזרתה למרכז הארץ היא אינה צפויה לשוב למקאן תל אביב.  
ברבות השנים, לאחר שהחל כניסיון שגם בכירי מקאן לא יידעו מה יעלה בגורלו, המשרד הצליח לעמוד על רגליו, הרבה בזכות תקציבי דיגיטל שהופנו אליו מבסיס האם בתל אביב לצד זכיות במכרזים וגיוס ניו ביזנס מצד לקוחות שאינם קשורים לקבוצה. כיום מועסקים בו 40 עובדים בתחומי הפרסום הקריאייטיב והמדיה הדיגיטלית ועל פי נתוני המשרד, המחזור השנת שלו עומד על כ-60 מיליון שקלים. 
בנוסף המשרד מעורב ופעיל במסגרת הקהילה במצפה רמון בפרויקטים שונים ביניהם עבודה מול עסקים מקומיים בשירותי מיתוג והקמת פלטפורמות דיגיטליות פרובונו עבורם, ובמסגרת מערכת החינוך בלימודי פרסום ושיווק לתלמידי התיכון ובית הספר היסודי המקומיים.
"הייתה לי הזדמנות נדירה לשלב את אהבתי הרבה לפרסום ולדיגיטל עם היכולת לשלב עשייה משמעותית בקרב קהילת מצפה רמון. מה שנראה לפני 6 שנים כחלום בלתי אפשרי נבנה לכדי משרד פרסום מצטיין בתחומו עם הישגים בלתי מבוטלים שאני גאה להיות ממקימיו. כל זה התאפשר אך ורק בזכות הפלטפורמה שמקאן סיפקה ואפשרה" כך אומרת גור אריה.
עוד היא מוסיפה, כי "מקאן היה לי בית ומשפחה במשך שנים וזו זכות נדירה להיות חלק מפרויקט כזה ועל כך אני מבקשת להודות לאילן שילוח וחנה רדו שחלמו ואפשרו, לעמית משיח, אמיר וייס ודן אלעזרי על הדחיפה האדירה והשותפות כל הדרך וכמובן לכל עובדי מקאן ואלי ולשותפתי מיכל רומי שתמשיך לקחת את העסק קדימה לעבר הצלחות רבות ונוספות.
"בשנים האחרונות נחשפתי לכוחו האדיר של השוק הפרטי להוות זרז ומוביל למען החברה בישראל. הצטרפתי לתכנית בת השנה של ארגון "מעוז" למנהיגים מחוללי שינוי, ואני מרגישה בשלה כעת לקחת את העשייה הזו לשלב הבא ולהיות שופר ולקחת חלק בקידום העשייה של המגזר העסקי למען אתגריה האדירים של מדינת ישראל בעתיד".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ידועה ביחס שלה ובזלזול שלה באחרים...
    אני 10/2019/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יהירה משו. לא נורא. כל אחד ויומו
    סגור
  • 2.
    ברוך שפטרנו (ל"ת)
    שיר 05/2019/29
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 1.
    קצת קשה להכביר במילים
    בובית 05/2019/29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לאחר היחס הפנומנלי לרוב העובדים שלה IT IS 2 LATE ולא נכביר במילים
    סגור